Medlem
Guest pass

Jag köpte wow nyligen och fick en guest pass med i förpackningen. Nu undrar jag om jag kan använda guest passet som kom med i förpackningen när jag öppnar mitt wow konto och spela de 10-trial dagarna. Efter det tänkte jag upgradera mitt konto med min riktiga wow-key. Orsaken varför jag skulle göra det på detta sätt skulle vara för de extra 10 dagarna av speltid.

Är det någon annan som gjort såhär och funkar det isåfall?

Jag skulle inte vilja spela 10 dagar och sedan märka att min wow-key inte passar ihop med guest pass keyn.

Medlem

ja det borde nog funka. problemet är det att du kan bara ha 20g inte använda "ah" samt lite andra saker som jag inte kommer ihåg var det va.

Medlem

Om jag blir störd på begränsningarna kan jag ju alltid uppgradera kontot före den 10 dagarna är slut!

Tack för hjälpen

Inaktiv

Jag gjorde så fast jag använde inte guest grejjen som man fick med utan reggade trial account på deras sida istället.
Guest grejjen är i dagsläget rätt onödigt då alla kan regga ett trial account.

Medlem

den kommer nog med som reklam också

Medlem

Du kan inte använda Trade eller Mailbox heller i trial, men i guest pass vet jag inte... Man kna ju tycka att det ska räknas som äkta WoW eller nåt.. Iallafall kommer quest pass nog att rädda mig, köpte precis TBC och upptäckte att man INTE fick med nån tid till det! =(

1
Skriv svar