The Burning Crusade

Medlem
The Burning Crusade

Hej jag är tveksam om jag ska köpa World of Warcraft The Burning Crusade så jag frågar er wow veteraner som redan har köpt det om ni ångrar erat köp eller om det va värt pengarna

Medlem

Jag vann mitt från FZ och startade en ny Bloodelf paladin (som alla andra)
Jag tycker att det är rätt skoj, fast lite tråkigt att göra om samma gamla uppdrag nu i midlevel stadiet. (är lvl 40 nu) Även om det finns lite nya uppdrag så är det inte många. Nån enstaka bloodelf i de gamla byarna som ger nått uppdrag.

Jag tvivlar inte en sekund på att Outlands kommer att vara fräsigt. Det kanske andra som fortsatte med sin lvl 60 svara på

Medlem

Om du sitter på en lvl 60-karaktär tycker jag inte det finns några tvivel om att köpa tBC. Har du gillat spelet innan kommer du troligtvis inte bli missnöjd med expansionerna, stora härliga zoner att lvla i. Min bästa tid i wow har nog varit nu efter expansionen, den är helt klart mycket lyckad.

Inaktiv

är man 60 bör man köpa tbc, det är värt pengarna, helt klart


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Jag har 2 lvl 60 men jag liksom tröttnade på wow nån månad innan Expansionen kom och är inte så säker jag kommer få den gnistan igen att börja. Är det så bra så man orkar lvla en sleten gammal t2 warrior ?

Inaktiv

mjorå
fast vore ju fint om du hade nåt å grinda i också


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Gen
Medlem

Lätt värt det tycker jag och alla jag pratat med iaf.
Sysselsätter en ett bra tag till.

Medlem

Beror på om du har för mycket fritid =P kommer va mer tidskrävande än vanliga wow, måste skaffa rep me ganska många factions etc, är va ja tycker :]

1
Skriv svar