cenarion expedition rep

Medlem
cenarion expedition rep

Vet någon om det finns nå quest för rep förutom i zangramarsh campet och det i blade edges(evergroove)?

Medlem

Du kan samla växter in zangarmarsh tror dom heter unidentifind nånting. Nästan alla mobs dropar dom


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Det bästa sättet att få rep med
cenarion expedition är först o främst att göra alla quest du kan med dom i ZM. Och sen om du är en klass med AOE-spells, så fixa ett par water breathing-pots och dra till sjön med ingången till Coilfang och AOE: a död på fiskstimmen där(4 fiskar i varje stimm). Dom är enkla och döda och har (enligt min erfarenhet) lika bra droprate på Unidentified plant parts som nån annan mob i ZM.

Jag är lvl 64 holy pala engineerer så jag drog på mig sköld, Deepdive helm + Retri Aura och spamma Concencration. Fick ihop iaf 40 stycken på 40-60 min.

Lycka till!

Medlem

Du får itne rep för Unidentified plant parts efter honored bara så du vet.

Medlem

kör coilfang instancerna och samla armaments


signatur

Meep!

Testpilot

Plantorna är ganska värdelösa eftersom om man kör alla quests i Zangramarsh (som jag gjorde) så blir man Honored , jag lämnade in kanske 50-60 plantor totalt innan jag blev honored och questet ej gick att göra mera.

Inaktiv

finns lite quests här & där gjorde 1 ikväll i netherstorm...

Inaktiv

Finns ju även några quests för Cenarion Expedition i början av Terokkar Forest.

Medlem
Skrivet av Pags:

finns lite quests här & där gjorde 1 ikväll i netherstorm...

Skulle du kunna ge lite cords på vart du plockade upp det?

Medlem
Skrivet av Nikie:
Skrivet av Pags:

finns lite quests här & där gjorde 1 ikväll i netherstorm...

Skulle du kunna ge lite cords på vart du plockade upp det?

Kolla i de 2 globarna, där hittade jag quest, en cenarion npc stod nedanför hissen till stormspire, tror jag stället heter.

Medlem

om man satsar på att få exaulted skulle jag tro att det är bäst att börja lämna in unidentified plant parts så fort man kan och vänta med att göra quester tills man kommer till honored.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Skulle tro att lättaste sättet att bli exalted med CR är att levla till 70 genom att questa och sen köra Coilfang instancerna på heroic (SV funkar på normal) för rep.


signatur
Medlem

Är man inte honored när man kommit till outland så kanske göra alla quest för cenarion expedition i gamla världen ?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Är inte det Cenarion Circle? I Silithus tex..

Medlem

Jo 2 olika factions.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

ah fel av mig. opps


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

usch jag hatar reputation ^^ jag gör ju alltid de questerna jag får så snabbt som möjligt.... så det är alltid jobbigt att få rep

Medlem
1
Skriv svar