Inaktiv
Hjälp med WoW

Tjenare en lite efterbliven vän har något stört problem med att kunna installera WoW, han tjatar hela tiden på att det blir något error under CD 2, men det går att fortsätta. Allt annat går på utan problem, men när han ska försöka starta det, efter allt patchande så säger spelet att det inte gick att starta spelet och att han ska kontakta Blizzard supporten. Han har gjort det och fick svaret att han skulle köra någon wow repair eller något, men enlig honom så är problemet fortfarande kvar. Jag har inte haft tid att komma över och titta på datorn ännu, så jag undrar bara om någon här haft liknande problem och vet hur man löser det. Jag ska försöka få fram vad det står när han startar spelet, men just nu går det inte.

Inaktiv

vet inte, men om du bränner ut ditt wow på dvd (rensa bort alla addons, screenshots, lösa patches) så får han ett fungerande wow iaf


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Han kan testa att kopiera alla skivor till en mapp på hårddisken, och köra installationen därifrån.

En kompis hade problem att installera Burning Crusade (installationen avbröts efter 98%). Men efter att han kopierat alla skivor till hårddisken fungerae det utmärkt.

Tydligen kan WoW-skivorna ha lite prblem med olika CD-ROM drivrutiner.

//boriz

Inaktiv

gör som boriz säger!!!

1
Skriv svar