Vilken server ska jag välja?

Medlem
Vilken server ska jag välja?

Har ni någon server ni kan rekommendera? Tänkte flytta min Lvl61 Paladin som jag börjat spela igen (min main är Mage).

Är nu på Azsune (normal server) men servern krånglar relativt ofta så det skulle vara skönt att ha Paladinen på en annan så man iaf kan spela den då det krånglar.

Kommer spela mycket BG, så gärna nån med lite väntetid (på Azsune var väntetiden c:a 25-45 min, dvs innan tBC kom).

Argent Dawn har jag hört en del bra om, att det skulle vara mycket äldre spelare där (är själv 35) men vet inte alls hur den är nuförtiden.


signatur
Inaktiv

lightnings blade

Medlem

Välj den server som dina andra kompisar spelar på, vill du ha liten väntetid till Bg för du välja horde


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

Maelstorm har liten kö till BG om man är alliance.

Inaktiv
Skrivet av MKultra:

Har ni någon server ni kan rekommendera? Tänkte flytta min Lvl61 Paladin som jag börjat spela igen (min main är Mage).

Är nu på Azsune (normal server) men servern krånglar relativt ofta så det skulle vara skönt att ha Paladinen på en annan så man iaf kan spela den då det krånglar.

Kommer spela mycket BG, så gärna nån med lite väntetid (på Azsune var väntetiden c:a 25-45 min, dvs innan tBC kom).

Argent Dawn har jag hört en del bra om, att det skulle vara mycket äldre spelare där (är själv 35) men vet inte alls hur den är nuförtiden.

Argent Dawn är den äldsta RP-servern. Jag skapade min första karaktär där. Spela inte där om du inte rollspelar dock, du förstör bara för dem som gör det.

Inaktiv

Välj det du själv känner för. pvp e ju kul !

Inaktiv

spela på balnazzar den e grum:P:P:P:P

Inaktiv
Skrivet av emilneil:

spela på balnazzar den e grum:P:P:P:P

Med andra ord, spela INTE på Balnazzar...


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Inaktiv

Själv spelar jag på Auchindon. Tycker det funkar. Inge lagg och låga priser (min guild sänkte dom fett).
Om du letar en bra guild kan du joina Parmageddon

1
Skriv svar