Medlem
WOW Crashar

Jag som topicen säger wow crashar hela tiden för mig när jag ska logga in . Provat minst 20 ggr . MINST! Det står så här :
This application has encountered a critical error:

ERROR #134 (0x85100086) Fatal Condition
Program: C:\spel\World of Warcraft\WoW.exe
File: E:\build\buildWoW\ENGINE\Source\gx\CGxDeviceD3d\CGxD3dDevice.cpp
Line: 1618.

Kan någon hjälpa mig plz !

Medlem

Varje gång det händer så måste du deleta WTF i wow mappen och ta bort alla filerna i mappen Error.


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

Det funkar ! Tack!

Medlem

Det blir så igen måste jag hålla på och deleta WTF mappen hela tiden ?

nj
Medlem

Kika i support-forumet på WoWs officiella sida, brukar alltid finnas trådar om de olika errors som kan uppstå med förslag på vad som kan vara fel och tänkbara lösningar.

Medlem

Så blir det fär mig varje gång jag avslutar wow.
Så, ja det måste du. eller så får du innstalera om datorn. Felet ligger i windows.


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

det ser ut som om det är directx relaterat pröva att updatera directx

Medlem
Skrivet av Stealther:

Varje gång det händer så måste du deleta WTF i wow mappen och ta bort alla filerna i mappen Error.

vad är WTF för nåt?

Medlem
Skrivet av sirdavva:
Skrivet av Stealther:

Varje gång det händer så måste du deleta WTF i wow mappen och ta bort alla filerna i mappen Error.

vad är WTF för nåt?

En mapp som heter "WTF" och ligger i .../Spel/Worldofwarcraft. Den kan man ta bort eftersom den skapas på nytt igen när man loggar in. Innehåller lite karaktär-specifika inställningar.

Medlem

WTF innehåller alla isntällningar samt sparad info från mods. Så det kan vara jobbigt att ta bort om man har mycket ui m ods och grejjer med databaser som man vill spara. Därför gör man bäst en backup på dem och försöker lägga tillbaka de saker man vill ha kvar och ser om det funkar endå.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Gen
Medlem

Uppdatera grafikdrivisarna?

1
Skriv svar