TBC:Collectors Edition Netherwhelp

Medlem
TBC:Collectors Edition Netherwhelp

Jahapp... Så har man köpt TBC:CE så funkar det inte att summona netherwhelpen ingame...
Nu säger blizzard att man ska förstöra sin fina box/kort som man fick med TBC och sedan skicka det till dom i FRANKRIKE för att få den ingame...
"You will get it in a couple of days" Pff..
Säkert... Nån mer som är irriterad på det här?:down:


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

WTF?

Satt och funderade igår hur tusan jag skulle få min whelp och orkade inte plöja igenom kartongen. Det här är ju för fan oacceptabelt

nj
Medlem

Finns iaf en tråd om saken att läsa här som har fått minst ett blått svar (inte läst mer än första sidan av tråden).

Medlem

Sök efter inlägg skrivna av Bzlam så får ni se hur road jag är av detta...
Men man får väl bita i det sura äpplet och ta en kopia på kvittot och skicka ner tcg kortet...
Deras kompensation är skrattretande dock...

Medlem

Verkar som blizzard gjort en dunder blunder. Var ju en aning smidigare med vanliga CE då deras CD-Keys var unika...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Då kommer det kosta oss 11kr minst till att få Netherwhelpen och man förlorar minst referens kortet...
Och som tack för allt extra jobb så får man 2 fjuttiga dagar speltid och EN murloc pet som man enbart kan få till en av sina karaktärer...
Tycker det är skitsnålt av Blizzard som tjänar stora pengar på oss...

Medlem

prova 50 spänn + då de ska till Frankrike plus att du får vänta lätt 2 veckor :/

Medlem
Skrivet av Spiff:

prova 50 spänn + då de ska till Frankrike plus att du får vänta lätt 2 veckor :/

Kolla in postens prislista:
http://www.posten.se/foretag/vara_tjanster/postageguide/postg...

Medlem

Det kostar 11 kr till Paris 2 st 5.50:- frimärken.

20g går man alltid efter när det gäller vanliga kuvert.

Nothing less nothing more.

Klantigt av blizzard att inte ordna ordentliga CE licensnycklar. De klarade det fint i första CE versionen för 2 år sedan, men inte nu.

Klantigt.

Men, men bara att bita i sura äpplet å skicka ner grejerna, man vill ju ha sin pet liksom.

Medlem

haha jobbigt läge... alltid är det något

Gen
Medlem

Detta är så onödigt, så krånligt så ologiskt det bara kan bli ! Darn, vad Blizzard retar upp en. Men som Niethrel säger, bara att bita i det genomruttna och mögliga äpplet och skicka in det dom vill.

Medlem

ok frakten är inte så mycket att gnälla om då, det måste jag erkänna.

Kan någon slutligen förklara för mig varför det inte räcker med att skicka pappret som visar vad boxen innehåller samt account namn? Endast vi som har CE har ju det...?

Medlem

Inte hämtat min låda ännu men detta låter ju... eh... klantigt. Har Collectors av WoW redan och då var det ju unika nycklar och inga problem... hur kan man missa en sådan sak om man redan har ett fint system för det hela ~~

Får väl nöja sig med pandan vid ens sida antar jag för några grejjer och klippa och grejja ska jag fan inte göra. Då är lådan värd mera hel för mig än ett pet i spelet... speciellt när det känns som rysk roulette att skicka enr sakerna till frankrike... som man dessutom inte får tillbaka. gg

står iof i väldigt små bokstäver:

Citat:

Note: If you don't have your content description sheet anymore, you can send a clear photocopy of your receipt or other proof of purchase instead.

Bara ta kort på grejjerna och skriva ut och skicka eller? Fast man ska fortfarande skicka in barcoden?


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Lie|:

Inte hämtat min låda ännu men detta låter ju... eh... klantigt. Har Collectors av WoW redan och då var det ju unika nycklar och inga problem... hur kan man missa en sådan sak om man redan har ett fint system för det hela ~~

Får väl nöja sig med pandan vid ens sida antar jag för några grejjer och klippa och grejja ska jag fan inte göra. Då är lådan värd mera hel för mig än ett pet i spelet... speciellt när det känns som rysk roulette att skicka enr sakerna till frankrike... som man dessutom inte får tillbaka. gg

står iof i väldigt små bokstäver:

Citat:

Note: If you don't have your content description sheet anymore, you can send a clear photocopy of your receipt or other proof of purchase instead.

Bara ta kort på grejjerna och skriva ut och skicka eller? Fast man ska fortfarande skicka in barcoden?

Det gäller bara streckkoden, du måste fortfarande skicka in kortet.

Inaktiv

Vad på kartongen behöver man förstöra?

Medlem
Skrivet av Fardion:

Vad på kartongen behöver man förstöra?

Inget!

Medlem
1
Skriv svar