någon idé att köpa BC?

PaZ
Medlem
någon idé att köpa BC?

Om man som jag är en högst casual wow-spelare och aldrig nått högre än lvl 43 (nånstans runt 40 kommer man inte så mycket längre bara på att questa, och instances tar för lång tid)... finns det då någon anledning att skaffa BC? Okej att det finns nya raser, men det finns inga nya klasser och inga nya låglevelområden förutom lvl 1-10 som jag förstår det? Är det någon idé för mig att skaffa BC eller är det bortkastade pengar?

Medlem

Om du inte orkar/kan/har tid att ta dig över lvl 43, nej ingen mening alls.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

PaZ
Medlem

okej, tack. Man blir ju alltid lite sugen när man ser den episka trailern, men det finns ju anledningar till att jag inte spelat sen i somras..

Medlem

1-20 tror jag de nya områderna var

Medlem

Helt klart bortkastade pengar.

Inaktiv

vad menas med låglevel områden? finns det en värld i BC för som som är i dom levlerna eller? hade för mig att det spelet enbart var till för dem som var över lvl 60?

Medlem

en fråga, dom nya rasmerna, Dranei och blood Elfes vart kommer dom att starta?

Medlem

Dom starta på en ö utanför darnassus, vilket man som alliance kommer till via bår i darkshore.
Hur man kommer dit som horde har jag desvärre ingen aning om

Medlem

Draenei startar på ön som Petrik snackar om. Där ska finnas 2 nya zoner för lvl 1-20 ungefär.

Blood Elves startar i High Elf staden som ligger norr om Eastern Plaguelands, samma sak där. Stad + 2 zoner 1-20. Resten av det nya är 60+ zoner och instanser


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ser ingen större mening i at skaffa TBC om du inte är lvl 60 eftersom att expantionen är gjort för de lvl 60:s som vill ha lite nytt


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

du måste vara level 58 för att gå igenom potalen! (?)

läste det i nån patch note, stämmer detta? och om det gör det, ser jag absolut ingen mening med att köpa det ännu!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Petrik:

Dom starta på en ö utanför darnassus, vilket man som alliance kommer till via bår i darkshore.
Hur man kommer dit som horde har jag desvärre ingen aning om

Horde hoppar också på båten och slår ihjäl alla Allies som försöker komma på båten

Medlem

Jag skaffade expansionen primärt för att kunna spela Alliance Shaman. Har 2 60s som jag har tröttnat på.


signatur
1
Skriv svar