varför är WarCraft mycket populär online

Medlem
varför är WarCraft mycket populär online

Varför är WarCraft spel är så populär bland många?

många blir lurade att betala varje månad föratt spela online , förstår inte vad är det som är rolig med denna 3D spel.

grafiken är inget vidare inte alls bra mycket ful 3D.
den var bättre i 2D på den gamla goda tiden.

denna spel speglar ren ondska.

spelutvecklarna är så snåla de lägger inte ut en demo som man kan spela utan att använda en credit-kort

Medlem

Huh? WC3 kostar väl ändå ingenting att lira online, antar att du menar World of Warcraft. För övrigt är det lite av ett sådant spel som man lär lira för att förstå. Lirar det själv för att det är kul, precis som med alla andra spel.


signatur

Videomupp

Medlem

Flyttad.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Lås.


signatur

War never changes.

Medlem

Lurade? :P, Tycker man det är kul att spela spelet och tycker det är värt det så spelar man.

Sen är jag allmänt trött på "det var bättre förr"-mentaliteten, det var INTE bättre. De gamla spelen är endast av nostalgisyfte, man kan komma ihåg och minnas hur kul spelen var men att spela till exempel SMB idag? - HELL NO!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Påtal om ren ondska, din grammatik.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Testpilot

Lås tråden:

Svar: Alla MMORPG spel har så man kan testspela 10-30 dagar berooende på spel = demo.

Medlem

Tycker inte grafiken är så ful, visst det är inget crysis men fult skulle jag inte kalla det. Speciellt inte med tanke på de enorma ytorna.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

PaZ
Medlem
Skrivet av SoniC:

Påtal om ren ondska, din grammatik.

Man kan inte rå för bristande språkkunskaper, i detta fall ser det dessutom ut att handla om andraspråksinlärning, och då får man ha överseende.

Medlem
Skrivet av Bonik:

Varför är WarCraft spel är så populär bland många?

många blir lurade att betala varje månad föratt spela online

Lurad? Alla vet att dom betalar för varje månad...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mig veterligen är det ett Warcraft spel som har månadskostnad. Övriga är kostar inget. Tycker nog att Warcraft 2 är bra mycket fulare än WoW.

http://www.gamerevolution.com/images/games/pc/world_of_warcra...

http://www.vollversion.de/bilder/883_2_full.jpg

Det framgår klart och tydligt överallt att det kommer att kosta att spela varje månad, varför man inte kan anse att man blir lurad.

Det finns som någon redan sagt möjlighet att få prova WoW i 14 dagar utan kostnad.

Medlem

Vad kan man vänta sig av en kille som är besatt av lastbilar


signatur
Medlem

bah trådskaparen har knaprat stolpiller helt klart..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

rofl ;/


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av PaZ:
Skrivet av SoniC:

Påtal om ren ondska, din grammatik.

Man kan inte rå för bristande språkkunskaper, i detta fall ser det dessutom ut att handla om andraspråksinlärning, och då får man ha överseende.

Med tanke på att han har varit medlem sedan 02 så har han nog haft nog med tid att plugga in venska för att inte få en mongo stämpel.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

nj
Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Det framgår klart och tydligt överallt att det kommer att kosta att spela varje månad, varför man inte kan anse att man blir lurad.

Det finns som någon redan sagt möjlighet att få prova WoW i 14 dagar utan kostnad.

Dock så måste man väl ange kreditkortsnummer vid kontoskapandet (precis som när man skapar ett riktigt konto), vilket rätt många verkar tolka som att man måste betala även för att spela testversionen :/

Har ju även varit en del gnäll från de som köpt spelet och sedan upptäckt att de måste ange ett kreditkort och därför tror att de blivit lurade på den speltid som ingår när man köper spelet (för visst gör den fortfarande det, iaf för orginalet?).

Medlem

till trådskaparen: Köp inte spelet då och sluta klaga


signatur

Meep!

Inaktiv

Jag verkligen avgudar detta spelet och har spelat allt som finns inom warcraft. Men för det så tycker jag inte att priserna man betalar i månaden är ok. Det är just därför jag ej spelat på ett par månader.. det är så trist det är så! Att dom dessutom hade mage att ta ut 5-600kr för spelet som nytt + månadskostnaderna man skulle betala. Tycker det var riktigt sjukt! Om endå spelet hade kostat 2-300kr nytt.

Medlem

Va i, hur går det med grammatiken?


signatur

En styck signatur.

Jee
Medlem
Skrivet av trollet85:

Att dom dessutom hade mage att ta ut 5-600kr för spelet som nytt + månadskostnaderna man skulle betala. Tycker det var riktigt sjukt! Om endå spelet hade kostat 2-300kr nytt.

Kollade på lite priser...
Dyraste: 395kr
Billigaste: 179kr

Fast du kanske tänkte på när det var helt nytt.


signatur

Eller inte?

Medlem

Vilken lol tråd.....

Inaktiv

ett stycke lol på en pinne imo


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av Karmalicious:

Det framgår klart och tydligt överallt att det kommer att kosta att spela varje månad, varför man inte kan anse att man blir lurad.

Det finns som någon redan sagt möjlighet att få prova WoW i 14 dagar utan kostnad.

Dock så måste man väl ange kreditkortsnummer vid kontoskapandet (precis som när man skapar ett riktigt konto), vilket rätt många verkar tolka som att man måste betala även för att spela testversionen :/

Har ju även varit en del gnäll från de som köpt spelet och sedan upptäckt att de måste ange ett kreditkort och därför tror att de blivit lurade på den speltid som ingår när man köper spelet (för visst gör den fortfarande det, iaf för orginalet?).

Det finns gott om människor som inte vill läsa vad som står. Det ingår fortfarande en månad vid köp av spelet, och det står klart och tydligt att de inte kommer att debitera kortet förrän första månaden är slut, eller i fallet med trial, att det inte kommer att debiteras alls. Hur folk sedan väljer att tolka informationen, beroende på slarvig läsning eller dåliga språkkunskaper är inget jag tycker man ska ta fasta på. De har inte gömt informationen på något sätt iaf.

Medlem

Den här tråden är ju NÄSTAN i klass med pliskin88's hunter-pet-tips-tråd.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Om du tycker det var bättre förr ska du väl knappast klaga på grafiken?

Inaktiv
Skrivet av Mellanare:

Den här tråden är ju NÄSTAN i klass med pliskin88's hunter-pet-tips-tråd.

Agree

Gen
Medlem
Skrivet av Naraccas:

Tycker inte grafiken är så ful, visst det är inget crysis men fult skulle jag inte kalla det. Speciellt inte med tanke på de enorma ytorna.

Tänk er Crysis grafik med hi-res models i OG/IF, primetime. Inte ens Quad SLI 8800GTX skulle klara av det :>

Inaktiv
Skrivet av Bonik:

Varför är WarCraft spel är så populär bland många?

många blir lurade att betala varje månad föratt spela online , förstår inte vad är det som är rolig med denna 3D spel.

grafiken är inget vidare inte alls bra mycket ful 3D.
den var bättre i 2D på den gamla goda tiden.

denna spel speglar ren ondska.

spelutvecklarna är så snåla de lägger inte ut en demo som man kan spela utan att använda en credit-kort

Jag vill inte vara taskig, men din svenska är helt bedrövlig.

Inaktiv

MMO's kostar pengar per månad av mer än den anledningen att spelskaparna är girigbukar som vill krama ur oss våra surt förvärvade pengar och det är att dem kostar pengar att hålla igång.

Det är under ständig utveckling, kräver ruskiga servrar och linor samt en massa andra kostnader.

Jag säger inte att dem inte tjänar pengar på oss för det för dem men hela månadsbeloppet går inte ner i fickan iallafall!

Gen
Medlem

Jo, det måste vara sant. Vill inte ens drömma om den mängden hårdvara Blizzard måste ha för att driva servrar som klarar av 8 miljoner spelare. Samt all bandbredd...

12
Skriv svar