16/07 kl00:00 på eran server?

Medlem
16/07 kl00:00 på eran server?

Lirar som Horde på Shattered Hand EU - PvP. Alla på servern verkade hype'ade över om det skulle vara ett event för öppningen av portalen till Outlands eller inte. Men jag var nyfiken!
Flög genast iväg till Blasted Land i hopp om att få se massa demoner som slåss emot vakter och stora kanoner.
"Hmm, vad tomt det är." tänkte jag tills jag fick se ett 20tal healthbars och en jävla massa nummer från min ScrollingCombatText efter lagget hade lugnat sig. Visar sig att Alliansen har bosatt sig framför portalen^^
Detta var runt 21:00, så jag lekte lite med folk som hade dåligt med liv, ressa och poppa en NS-chainlightning i hopp om att få ha lite skoj. Tog väl 10min innan jag loggade.

Kommer tillbaks vid 23:40~ och får se detta:

http://i95.photobucket.com/albums/l126/Chief-kun/WoWScrnShot_...
http://i95.photobucket.com/albums/l126/Chief-kun/WoWScrnShot_...
Bakom mig finns säkert 20-40st allies till=)
Spelade även in en film men datorn pallade inte alla allies + aoe ;<

Som tur var blev det inget event, skulle blivit skogstokig annars för alla allies som förstörde det hela.

Detta var ju iofs på en PvP server.
Men hur var det på era servrar? Var alla vänliga? Var det hundratals med folk, eller inga alls?
Visa gärna bilder om ni har=)

Medlem

På Bloodscalp var det massa hordes framför portalen och alliance som var färre stod bakom kratern och surade och döda alla hordes som gick bakåt

Har screenshot men ingen plats att lägga upp på

Jag hade förresten 0,5 FPS.

Medlem

vi var ca 60 alliance vid dark portal och kanske 20 hordes hehe


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

tyckte de känndes som världens atiklimax, var ju inget speciellt alls som hände:( förutom att man såg massor med allysar och de var lite PvP o sånt allmänt moral höjande.

Gen
Medlem

Tog inga bilder men helt ärligt...alliance suger för alltid.
Bara för att dom inte fått sitt TBC ex så behöver dom inte förstöra för alla andra? Mithrid alltså...suck suck suck.

Som tur var kunde man använda lagget till att kuta in utan att nån såg

Medlem

Sen spelar ni på en server som är helt cp när det gäller alliance-horde oxå och där majoriteten av folket är 12 åriga svenskar så jag är inte förvånad (riktat till Gen och Chief-kun då).


signatur
Medlem

En massa Allies campade vår gate också, men efter some dom är så otroligt dåliga på PvP så tog det inte långstund innan va tog över portalen och slog sönder alla Dvärgar och Gnomes

Medlem
Skrivet av Pumpa:

En massa Allies campade vår gate också, men efter some dom är så otroligt dåliga på PvP så tog det inte långstund innan va tog över portalen och slog sönder alla Dvärgar och Gnomes

Hahaha


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

1800 på Burning Legion så är det fortfarnde 15-25 horde som campar portalen.


signatur
1
Skriv svar