Fråga om betalning

Inaktiv
Fråga om betalning

Om man betalar via wow-europe ala 6mån kan man köpa 2 st på samma gång och knappa in det så man har ett år eller går det bara 6mån i stöten har precis börjat spela så ursäkta noob frågan

Medlem

Vad jag vet så kan du bara ta 6 månader direkt, sedan får du vänta 6 månader innan du kan lägga till mer. Detta är eftersom du pröjsar för ett återkommande "abonemang", dvs de tar betalt för ytterligare 6 månader automatiskt när din dåvarande betalning går ut, om du inte väljer att avbryta innan dess.
Om du precis börjat spela så är det nog ingen bra idé att betala för ett år, det är mycket möjligt att du tröttnar.
Jag undrar dock varför du skulle vilja betala för ett år redan nu?

edit; Annars kan du ju gå och köpa 3 st gamecards och mata in dessa, då kommer du troligtvis ha registrerat dig för ett år.

Medlem

varför betala när det finns privata server? dom brukar va lite buggiga men ändå.

nj
Medlem
Skrivet av Xphome:

varför betala när det finns privata server? dom brukar va lite buggiga men ändå.

Privata servrar är inget Blizzard tillåter och de brukar väl jagas reda på rätt snabbt och stängas ner.

Inaktiv

jag körde på ett par privata servrar innan europe betan och det va ingen höjdare, inget funka i stort sätt och servrarna gick ner stup i kvarten...

1
Skriv svar