Subtlety Dagger Rogue fråga

Inaktiv
Subtlety Dagger Rogue fråga

Hej. Jag har en liten fråga till er som spelar Subtlety Dagger Rogues... Är Serrated Blades nånting att satsa på? Jag har hört att Hemorrhage är inget för en dagger rogue... Jag testade det idag och jag använde det knappt nånting alls... Shadowstep är en grym skill dock... Hade 41/0/10 innan senaste patchen och har haft ungefär samma build sen jag blev level 60 förra året. Numera kör jag 10/0/41... Är dock inte säker på hur jag ska lägga talentsen i Subtlety trädet...

/Kaikura - Lvl 60 Troll Rogue på Haomarush

Inaktiv

Vet inte om Imp Sap är så bra... Speciellt för PvP.. Det är bra i 5 manna grupper men jag kör nästan aldrig 5 manna idag...

http://www.wowhead.com/?talent=fhecoxZZE0es0hocxot

Kanske... Serrated Blades verkar vara en passiv skill så man kanske ska köra på den iaf... Har hört att Ghostly Strike ska vara ungefär som Hemorrhage... En skill som ersätter Sinister Strike så jag vet inte riktigt.. Får klura ut det på något sett.. Tack för tipset iaf

Medlem

Imp sap är bra i pvp också, alltid lika kul att sappa ena fienden och sen döda andra innan sappen gått ut :). 5 manna kommer du köra mycket i början på tbc också.
Serrated blades är en bra talent också, ignoera armor är alltid bra. Själv har jag speccat mutilate och har 2 gm daggers, har 10 poäng i subtley nu och kommer ta imp ambush, initiative och serrated blades.

Inaktiv

Ghostly strike ersätter INTE SS, hemo gör det och hemo>ss, kostar mindre energy och sätter en debuff på ditt target som ökar din och gruppens melee/ranged dps.

Inaktiv

Som sagt jag tyckte att man aldrig använde hemorrhage som dagger rogue... Är rätt nöjd med min build nu som jag länkade före din kommentar, edgeC.

Inaktiv

Med tanke på att Ghostly Strike har 20 sec cooldown så är det svårt att ersätta Hemo/SS, ska fixa min HW Mainhand imorgon sen ska jag specca Hemo i TBC.


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

1
Skriv svar