fråga angående Burning Crusade

Inaktiv
fråga angående Burning Crusade

kommer det att kosta något att ta sig till outlands?


signatur

klaga inte på min stavning, dyslexi kan man som inte bara stänga av

Inaktiv

Kosta? hur menar du, om du menar som att göra en attument så tror jag inte det kommer kosta något, mer än att du måste ha köpt burning crusade då

Inaktiv

ja typ om det kostar guld eller om man kan betala i honor eller liknande?


signatur

klaga inte på min stavning, dyslexi kan man som inte bara stänga av

Inaktiv

det tror ja inte det kommer att göra, tror nog inte ens det kommer vara ett quest, kan ett väldigt simpelt quest isåfall.

Medlem

lägsta leveln för att komma in är ju 58, så om det är ett quest är det nog inte så svårt om är 60


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Gen
Medlem

Det finns ett quest som har med portalen att göra, men det ska tydligen inte vara något krav att genomföra det questet för att ta sig igenom portalen

Inaktiv

Då kan jag likabra lägga in en fråga till här angående TBC.

Kommer månads kostnaden att bli densamma som nu eller kommer de att höja avgiften?
Någon som vet nått om det?


signatur

Hellre en fisk i vasken än ett skott i nacken

Medlem

kommer va samma pris

Inaktiv

Perfekt, tackar


signatur

Hellre en fisk i vasken än ett skott i nacken

Inaktiv

En annan fråga;

Tror ni BC kommer vara bra?

Medlem
Skrivet av DeamoniC:

En annan fråga;

Tror ni BC kommer vara bra?

tror de kommer vara typ samma fast med nya quests, ny loot och fler factions att repfarma med


signatur

shortbow.gif

Medlem

jag hoppas att folk vill ha med mig på TBC... är bara lvl 58 men hoppas på att lyckas komma med till några instanser ändå

Inaktiv

Jag tror att det blir roligare. Man kan vara lite mer "Casual" och endå få ok. gear + utforska många nya instancer med bra drops.

Jag ser verkligen fram emot arena-fighterna, snabb & instensiv PvP is teh shit.

Medlem

dom nya instancerna är mycket roligare än dom som vi har nu, tror det är mer handlig i dom.

Inaktiv

Hörde att grafiken ska vara förbättrad på de nya kontinenterna. Det ska bli spännande o se det.


signatur

Hellre en fisk i vasken än ett skott i nacken

Medlem

Jag tror att det kommer bli sköj, i alla fall ett tag.

Medlem

Om man testar att gå in i de olika portalerna så står det endast att man måste ha TBC för att använda dem. Så som de andra skrivit så bör det inte behövas något quest. Och det kommer ej att kosta guld eller liknande för att komma dit.

Medlem
Skrivet av DeamoniC:

Jag tror att det blir roligare. Man kan vara lite mer "Casual" och endå få ok. gear + utforska många nya instancer med bra drops.

Jag ser verkligen fram emot arena-fighterna, snabb & instensiv PvP is teh shit.

Jag fick också denna uppfattning, vilket jag tycker är riktigt najs då jag själv är ganska casual.

Inaktiv

måste bara fråga för att vara säker.
kommer BC kommer spelas på samma servrar som WoW så man kommer kunna se t.ex. Blood Elfs även fast man inte har BC?
eller kommer WoW servrarna överföras till nya servrar där man bara kan spela BC?

Medlem

BC kommer spelas på samma servrar som WoW. De senaste patcherna har innehållit det visuela som finns i BC, som de nya raserna och vapen och så vidare. Så de som skaffar BC kommer att spela med de som inte har den.

Medlem
Skrivet av Grellch:

måste bara fråga för att vara säker.
kommer BC kommer spelas på samma servrar som WoW så man kommer kunna se t.ex. Blood Elfs även fast man inte har BC?
eller kommer WoW servrarna överföras till nya servrar där man bara kan spela BC?

Du kommer kunna se bloodelves springa omkring, du kan bara inte skapa en egen själv, eller åka till deras start location... eller göra nått annat som har med TBC att göra ^^

Medlem

Det kommer ju vara som en pånyttfödelse av WoW där alla de som gjort alla instancer och questar får se något nytt


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Och för alla som inte köper TBC så blir spelet stendött.


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:

Och för alla som inte köper TBC så blir spelet stendött.

Tyvärr, inte så kul att bli gankad av lvl 70s hela tiden fastän du har bra gear och är skillad bara för att du inte har expantionen


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar