TBC Legendarys, fake or not

Medlem
TBC Legendarys, fake or not

Grom'ogh, Edge of Hellscream, Grom Hellscreams yxa, smått överdriven skulle jag säga.

Mearas, Turalyon's pride, första äkta paladinvapnet?

Shard of Sargeras, söt dagger, fortfarande inga casterprylar ^.-

Medlem

Immunity mot fear? nääe ><

Medlem

Varför inte? Dwarf Priests har ju en racial som gör samma sak, varför skulle det inte kunna gå och ha på ett vapen, som tillråga på det är chance on hit, det är inte det som jag tycker är det skumma, utan dom helt obalancerade statsen, verkar inte vara i lag med allt annat som har släppts.

Medlem

^-- Dom kanske ligger i lvl med dom items som kommer i Nästa exp pack?

Medlem

sida kan inte visas


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Samma här


signatur

Videomupp

Medlem

Mearas ska tydligen vara fake om det som står på olika siter stämmer och själv så ser jag det endast som ett paladin tank svärd/healer vapen då ett stort 2h är bättre för PvP.


signatur
Medlem

Groms yxa är med 99% sannolikhet fake då hans yxa hette Gorehowl. På screenen antyds det dessutom att den kommer från Illidan/The Black Citadel, denne hade dock ingenting att göra med Groms död så ur ett rent loremässigt synsett är den FAKE!


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Medlem

Klart tunga grejer, men jag är mer fascinerad av att Ronnie (med Groms yxa) verkar vara en Tauren Rogue?
Eller missar jag något?

Medlem
Skrivet av Nelzon:

ur ett rent loremässigt synsett är den FAKE!

wow lore är rätt död

spaceships pew pew pew

men de lär vara fake... lixom fear immunity? T_T


signatur

shortbow.gif

Medlem

Folk grät när de fick se Sulfuras så jag skulle inte vara förvånad om nåt som krävs för yxan droppas av en instance slutboss i nån av de stora instancerna.


signatur
Medlem

Vid närmare koll på vapnet, det va en equip förövrigt, mybad, men brukar inte en equip grej som grantar dig något ge dig en buff?

nj
Medlem
Skrivet av Jazman:

Klart tunga grejer, men jag är mer fascinerad av att Ronnie (med Groms yxa) verkar vara en Tauren Rogue?
Eller missar jag något?

Rogue? Står då warrior på hans rage-mätare som är strax ovanför chattfönstret, och han ser då ut att ha Conqueror's Battlegear (tier 2.5), eller iaf delar av det.

Medlem
Skrivet av Fraizer:

Immunity mot fear? nääe ><

Bara att seduca mer i TBC och feara mindre 8)


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

tycker inte att dom ser fejk ut, men det får vi väll se om dom dropar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Jazman:

Klart tunga grejer, men jag är mer fascinerad av att Ronnie (med Groms yxa) verkar vara en Tauren Rogue?
Eller missar jag något?

Du har nog missat nått

Medlem

Lore är verkligen inget att förlita sig på längre, de har, mer eller mindre, dumpat den ordinarie Warcraft-loren, det har vi sett tidigare (BE rogues? *cough* manafeeders *cough*

Sulfuras var något överdriven när den fick ses första gången också, 62 topdmg över Bonereaver's Edge, innan wepspeed normalisation och hela den historien, gg!

Edit; Han har för övrigt Conqueror's Head, Shoulders & Chest (att döma av hans hp), Gauntlets of Annihlilation, General's Legs & Boots, Girdle of the mentor. Antagligen ringar, neck & bracers med en del stamina (tex Dreadnaught & tank/naxx-items).

Medlem
Skrivet av Jazman:

Klart tunga grejer, men jag är mer fascinerad av att Ronnie (med Groms yxa) verkar vara en Tauren Rogue?
Eller missar jag något?

Dåligt med Tauren Rogues i WoW

nj
Medlem
Skrivet av Dyppe:
Skrivet av Jazman:

Klart tunga grejer, men jag är mer fascinerad av att Ronnie (med Groms yxa) verkar vara en Tauren Rogue?
Eller missar jag något?

Dåligt med Tauren Rogues i WoW

Fullt av dem utanför Stormwind...

OT, jag vet, men kunde inte låta bli... :$

Medlem

yxan är fake, proccen finns inte i databasen, modellen finns dock.

Om man bortser från proccen på daggern så är glaidtor daggern likadan typ.

Inaktiv

Det är bara o vänta o se ifall detta stämmer. Vill dock inte bli slagen av den där Yxan. Aj aj på en mage! =D

1
Skriv svar