Thottbot VS Allakhazam

Medlem
Thottbot VS Allakhazam

Vilken av dessa två sidor använder ni?
Jag tycker personligen att Allakhazam är mycket bättre har aldrig haft nog problem på den sida.
Däremot har jag haft många problem när jag använde Thottbot
t.ex. så letade jag efter en Vendor kollade efter honom på thottbot fick en upp en map där han vanligtvis var efter att ha letat i drygt en halv timme så kollade jag på Allakhazam som visade att han var på en helt annan plats självklart så var det där han var (bara ett exemple).

Medlem

Thotbot har aldrig varit bra, Allakhazam all the way helt enkelt. Använt den genom EQ,DAoC och WoW.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ingen av dom när det gäller wow, www.wowhead.com är det som gäller numera. Rekomenderar varmt över både thott och allak.

Inaktiv

Tycker itne heller om Allak eller Thott, wowhead är bäst solklart, Thott ska man undvika så mycke som möjligt Keyloggers

Jee
Medlem

Wowhead har mycket skönare stil än dem andra två.


signatur

Eller inte?

Medlem

Wowhead har grymt bra talent calculators. Alltid använt dem, men inte för annat, aldrig ens kommit på tanken heh.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag tycket att Thottbot är bra för att leta efter quests som man har fastnat med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Samma som ovan. Inte hållit på med allakhazam så mycket dock.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Använder mest Thottbot, mest för att det är så lätt att skriva och har inte orkat lägga till allakhazam i favoriter.


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

Efter ha tittat runt på Wowhead så gillar jag den nog mer än Thot

Tack för länken

Medlem

Använt wowhead sen det kom. Innan var det lite blandat

Medlem

Använder mest Allakhazam. Aldrig Thottbot. Wowhead händer det att man använder.

Medlem

föredrar allakhazam men den brukar vara så seg ibland
thott är mycket snabbare


signatur

shortbow.gif

Medlem

wowhead är överlägset bäst!!

Inaktiv

tycker inte om alakhazams sätt att visa professions å spells å grejer, men det är helt klart bättre för items.. jag har båda två i snabbsökningsfältet i firefox


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Efter att jag tittat lite på wowhead så bestämmde jag mig att det var dags att dumpa Allakhazam
Tack för tipset

Medlem

Hmm, inte fan visste jag att wowhead fungerade till annat än talent calculators, aldrig tänkt på det.

Tack för tipset, den ägde allt annat.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Gen
Medlem

Allakhazam ser bäst ut och verkar innehålla mest info. Men fyfan vad seg sidan är ibland. Ibland krävs många refresh för att få fram infot på sidan man vill åt...

Men nu när ni säger det...WoWhead ser ju fantastiskt bra ut :>

Medlem

Har nu gått över till wowhead. Allakhazam var så himla segt.

Medlem

det var ett tag sen jag lirade sist, men då använde jag mig av thotbot... men fan jag tycker Wowhead är mycket bättre strukturerat.

Inaktiv

Måste dock säga att alakhazams funkar betydligt bättre med firefox än med Ie . Vet inte bara ifall det var på min burk.

Inaktiv

thottbot e bäst enligt mig


signatur

Simon

Inaktiv

Ingen av nämda sidor funkar förtillfället. Skitgrejor!


signatur

War never changes.

Medlem

mellan allakhazam och thottbot är det den senare som vinner. det pga att det är mycket enklare att använda, bättre strukturerat. nog för att det finns mycket som inte stämmer på thottbot men det tar 2 sekunder att identifiera vad som inte är riktigt och vad som är. om en mob har 2 kills och en annan mob med samma namn har 10000 kills är det inte svårt att lista ut vilken av de som har den rätta infon.

fast sen TBC kom har jag börjat använda wowhead eftersom thottbot har uppdaterats så dåligt med det nya innehållet, och så har det ett liknande, enkelt, upplägg som thottbot


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

1
Skriv svar