Dranei eller Blood Elf?

Inaktiv
Dranei eller Blood Elf?

Om du skulle göra en ny gubbe i BC. (på en ny server säger vi) Vilket skulle du valt mellan Dranei eller Blood Elf?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

BE, men bara för att jag är inbiten horde.


signatur

Videomupp

Inaktiv

BE, för att jag är inbiten horde, precis som WildThing. Kör på TBC betan nu med en 70 Blood Elf pala.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Dranei eftersom jag är inbiten Alliance


signatur
Medlem

BE, för att jag är inbiten horde.

Medlem
Medlem

BE male - för fjollfaktorn!

Medlem

Tänkte ju köra BE (också inbiten horde) men har nu börjat oroa mig för att alla jobbiga fjortisar från alliance (Ni vet dom som springer omkring på RP sevrar och skriker OMG U FCKING NOOB ect.) väljer BE för att de är "coolaste nyheten"

Så för min del blir det nog en Dranei i hopp om att fjortisarna har flyttat till BE

Medlem

BE = Horde, bra rac, pala
Dranei = Väldigt annorlunda men Alli.....

Så blir BE Pala


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Båda


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av WildThing:

BE, men bara för att jag är inbiten horde.

Ditto 8)

Medlem

Kan lova att alla som rerollar Blood Elf är sånna som tycker horde är så jävla cooooola och man är man om man spelar horde men egentligen ville lira Night Elf från början och nu får chansen att spela legololz.


signatur
Medlem

Eller för att BE har löjligt trimmade racials?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Alltid lirat Alliance förut, men nu blir det BE female "ranger" vid namn legolas, siktar på att namnet ska vara ledig vid release på servern jag ska spela.

p.s Barrens chatten ska bli upphetsande att få uppleva igen.

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Kan lova att alla som rerollar Blood Elf är sånna som tycker horde är så jävla cooooola och man är man om man spelar horde men egentligen ville lira Night Elf från början och nu får chansen att spela legololz.

Nja, mer för att jag ska väka min gammla NE Hunter till liv igen. Efter som jag inte kunde mörda humans, gnomes och dwarfs som NE så får jag nu ÄNTLIGEN göra det som BE

Medlem
Skrivet av Pumpa:
Skrivet av TixFrix:

Kan lova att alla som rerollar Blood Elf är sånna som tycker horde är så jävla cooooola och man är man om man spelar horde men egentligen ville lira Night Elf från början och nu får chansen att spela legololz.

Nja, mer för att jag ska väka min gammla NE Hunter till liv igen. Efter som jag inte kunde mörda humans, gnomes och dwarfs som NE så får jag nu ÄNTLIGEN göra det som BE

Läser man mellan raderna så stämmer det jag sa till 100%.


signatur
Medlem

BE pala eller rough för mig
For the Horde!

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

nu blir det BE female "ranger" vid namn legolas

Cross-dresser?

Medlem

^-- ofcourse plus att jag ser det som ett socialt expriment om hur ett namn,klass och ras kan påverka hur lätt man kommer in i grupperingar!

Medlem

Den uppfattningen jag får av killar som lirar tjejkaraktärer är skrämmande.

Medlem

Gör som jag, boka in namnet med en annan karaktär sålänge

Medlem

alla Britney Spears fjortisar kommer rolla BE


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Spectral:

Den uppfattningen jag får av killar som lirar tjejkaraktärer är skrämmande.

Hellre kollar jag på en pixalad kvinnobakdel i +40 days played än en killeröv under samma tid. plus Jag är ganska säker i min sexualitet så jag behöver inte köra med macho muskelkillar för att känna mig säker i min roll när folk börjar trakassera mig för att jag spelar som en female karaktär på ett SPEL.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Den uppfattningen jag får av killar som lirar tjejkaraktärer är skrämmande.

Dags för ett gammalt klassiskt citat:
"MMORPG = Many Men Online Role Playing Girls"

Medlem

BE självfallet.


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Kan lova att alla som rerollar Blood Elf är sånna som tycker horde är så jävla cooooola och man är man om man spelar horde men egentligen ville lira Night Elf från början och nu får chansen att spela legololz.

självfallet har man reserverat namnet legololas inför expantionen ,_,


signatur

shortbow.gif

Medlem
Skrivet av dismembered:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

nu blir det BE female "ranger" vid namn legolas

Cross-dresser?

Har du sett filmerna? Legolas is a women in MALE CLOTHING!

Medlem

Jag har min egna version av legolas, Legolazerphewphew

Medlem

BE för att jag är horde

Medlem

får bli en Draenei shaman för mig...

12
Skriv svar