Medlem
[<3] Huntard!

Rerolla en hunter är det coolaste jag gjort, hoppas hon hinner bli 60 i veckan!

Snacka om flyt igår, på ett Maraudon run fick jag;

- Pickan från goblinen
- Ringen från princess
- Necken från princess
- Skorna från krokodilen

Nog om det, vad kommer ni lira när TBC kommer ut? Era mains eller rerolla?

Jag försöker nog kombinera:up:

Meningslöst inlägg? Kanske 8)


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Älskar min hunter också.. err.. ja. Tror de flesta som spelar gillar sina karaktärer faktiskt.

Medlem

Jag tänkte att jag skulle göra en ny lock till TBC. Men vid lvl 40 så tappade jag allt sug på att levla och fortsatte att pvpa med min priest
Och tanken på att lvl cap ska höjas till 70 gör att det känns ännu tråkigare att lvla warlocken hehe.

Inaktiv

Kommer fortsätta o spela min ud lock till 70, men ska försöka fördela tiden med att lvla en ny BE pally

Medlem

Jag har tänkt återuppta mitt WoW spelande och lira på min hunter det enda jag minns av honom nu är att det var ett helvete att bli invitad i grupper! han heter Duín (med en axang över i) så det var ett helvete för vissa att hitta det =P

Medlem
Skrivet av Spectral:

Jag tänkte att jag skulle göra en ny lock till TBC. Men vid lvl 40 så tappade jag allt sug på att levla och fortsatte att pvpa med min priest
Och tanken på att lvl cap ska höjas till 70 gör att det känns ännu tråkigare att lvla warlocken hehe.

Så känner jag också litegrand faktiskt, då lirar man ju hellre upp sin "main" som redan har bra gear osv! Samtidigt vill ja lira huntern ända till 70, VARFÖR 10 levels till blizz, VARFÖR! haha


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av sirdavva:

Jag har tänkt återuppta mitt WoW spelande och lira på min hunter det enda jag minns av honom nu är att det var ett helvete att bli invitad i grupper! han heter Duín (med en axang över i) så det var ett helvete för vissa att hitta det =P

Haha har nåra polare som råkat ut för samma sak, inte det roligaste alltid hehe. Ett namn utan krusiduller FTW


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Tycker det är ett helvete att hitta grupper med hunter även om man inte har ett namn med krusiduller

Medlem

kommer köra min paladin till 70
har även en hunter, men jag suger som hunter därför rollade ja paladin, (har bättre gear på paladinen me)

Medlem

Kommer lira min Mage till 70. Därefter kommer jag levla warriorn.

Medlem
Skrivet av b0ne:
Skrivet av sirdavva:

Jag har tänkt återuppta mitt WoW spelande och lira på min hunter det enda jag minns av honom nu är att det var ett helvete att bli invitad i grupper! han heter Duín (med en axang över i) så det var ett helvete för vissa att hitta det =P

Haha har nåra polare som råkat ut för samma sak, inte det roligaste alltid hehe. Ett namn utan krusiduller FTW

Höger-klicka på namnet ftw

Medlem

^- går inte om man ska invita till en guild ^.^

Inaktiv

Kommer nog lira min Priest till 70,det är nårra saker som måste finslipas med Epic mount riding skill måste köpas tex.


signatur

NERF FEAR !!! !! !!!! !

Medlem
Skrivet av Pilsken:

Tycker det är ett helvete att hitta grupper med hunter även om man inte har ett namn med krusiduller

Jag får ju vara med i tokmycket grupper ju, det nya "LFG" systemet är faktiskt superbt bra!

Skrivet av Satan:

kommer köra min paladin till 70
har även en hunter, men jag suger som hunter därför rollade ja paladin, (har bättre gear på paladinen me)

Synd att Paladinens Tier5 ser ut som gayvarning nr1 ^^

Skrivet av Fraggydaggy:

Kommer nog lira min Priest till 70,det är nårra saker som måste finslipas med Epic mount riding skill måste köpas tex.

Hehe gör du rätt i, och ja epic är ett måste nuförtiden!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av JayBee:
Skrivet av b0ne:
Skrivet av sirdavva:

Jag har tänkt återuppta mitt WoW spelande och lira på min hunter det enda jag minns av honom nu är att det var ett helvete att bli invitad i grupper! han heter Duín (med en axang över i) så det var ett helvete för vissa att hitta det =P

Haha har nåra polare som råkat ut för samma sak, inte det roligaste alltid hehe. Ett namn utan krusiduller FTW

Höger-klicka på namnet ftw

folk är inte alltid så smarta ^^

Inaktiv

Sirdavva/Duín du borde börja lira igen

PS. Har dig fortfarande på friendlist på min rogue ;o

Medlem

Tror inte jag kommer ha så brottom till 70 i början utan skifta mellan 2 av mina 60 chars och köra rested med dom hela tiden bara och givetvis välja en av dom om ingen har rested, blir nog bra hoppas jag

Inaktiv

knappt så man orkar börja lvl igen ju -.- är ju bara jobbigt :<

Medlem

CrazyBladeX lirar du fortfaradne på bloodhoof? i sånna fall ska du få hjälpa mig lite att komma igång igen, inte spelat på ett och ett halft år!

Inaktiv
Medlem

angånde namn med krusiduller i så är det bara att sicka in en ticket till en gm så tar dom bort den om man vill


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Medlem

Bra, var och köpte ett game card idag, så jag håller på och instalerar skiten nu mend et lär väl vara flera timmars nerladdning av patchar

Inaktiv

Kommer i första hand att lvla upp min 60 priest till 70 sen i mellanåt spela på min lvl 40 paladin medans den är rested

1
Skriv svar