är det värt att betala?

Medlem
är det värt att betala?

hej
Är det verkligen värt att betala i månaden på WOW? Jag vet att det finns game card men ändå!!!!

Medlem

Det blir svårt att spela utan att betala...

Testa en 10 dagars gratis trial och döm själv - reklam för den finns på fz's framsida såg jag.

Medlem

rör sig inte om så mycket pengar så tycker man det är roligt så är det värt de, testa demot som sagt va


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

men man måste typ registrera ett kontokort för att spela demot också..... eller det har jag ört i alla fall

Medlem
Skrivet av sirdavva:

men man måste typ registrera ett kontokort för att spela demot också..... eller det har jag ört i alla fall

Jo det är sant. Om du tänker forsätta spela efter dom 10 dagarna så kan du aktiver ditt kreditkort och börja betala för hela spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vet inte om man får skriva det men det är inte olagligt(än):

Det finns ju alltid gratis WoW, det är inte olagligt utan mer mittimellan lagligt och olagligt

Medlem

Emulerade serverar ÄR i högsta grad ICKE tillåtet Xphome.

Inaktiv

Xphome, private servrar = pirat kopiering = olagligt.
Om det inte är pirat kopiering så accepterar du på Blizzards kontrakt och där står det klart och tydligt att det ÄR olagligt.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

ok när jag hade gjort ett konto och den sa attr jag skulle rensa bort några saker så att jag fick mere plats och det gjorde jag och sedan när jag tryckte på ok så stängdes det ner?

Medlem
Skrivet av jonneponken:

ok när jag hade gjort ett konto och den sa attr jag skulle rensa bort några saker så att jag fick mere plats och det gjorde jag och sedan när jag tryckte på ok så stängdes det ner?

Prova installationen igen.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Gen
Medlem

Sitter man nästan varje kväll framför WoW är 120kr i månaden en fis i rymden imo. Men sitter man bara nån gång i veckan kanske man kan överväga att istället lägga pengarna på hyrfilm-i-brevlådan

Medlem

Som Gen säger spelar man inte regelbundet så kan nog summan ses som ganska stor.

beror ju lite på hur man vill spela.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

en månad wow vs ett biobesök
man väljer väl det man tycker man får ut mest av :}


signatur

shortbow.gif

Medlem
Skrivet av DarthZ:

private servrar = pirat kopiering = olagligt.

= sär skrivning


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av DarthZ:

private servrar = pirat kopiering = olagligt.

= sär skrivning

= skum tomte

Medlem

vem är skum tomte?

1
Skriv svar