Kan ej betala med CC

Medlem
Kan ej betala med CC

Hej,
Har fått ett litet problem, kan inte betla med kreditkort. Har försökt med mitt och min kompis kreditkort, kollat och åter kollat att är rätt inskrivet. Får bara fram att serie-numret eller verification code är fel. Någon annan som har eller har haft samma problem?

Medlem

skriver du in rätt 3 siffrig kod från baksidan?

Inaktiv

Vad har du för kreditkort?


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Har oxå haft problem med det där och nästa dag funkade de igen. Känns tveksamt att betalsidan alltid funkar, hade nämligen kortnr i en textfil tillfälligt eftersom jag var säker på att det var rätt nr (nej de 3 kontrollsiffrorna stod inte där men svårt att skriva dem fel 3 gånger).


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Är ni säkra på att ni inte försöker logga in på amerikanska WoW? worldofwarcraft.com?

Har gjort misstaget några gånger.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Där kan du inte ens logga in, så det lär inte vara problemet.

Inaktiv

vad har ni för cc?


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv
Skrivet av Dyppe:

Där kan du inte ens logga in, så det lär inte vara problemet.

Det är det jag menar. Men alltså, var har ni för kreditkort? Ni kanske har något som man inte ens kan betala med, smarta som inte berättar det.:down:


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

får samma problem lite då och då.. Kör själv med VISA, dock så funkar det att köpa grejer på nätet med, samt betala för UO, men lite då och då så buggar det för WoW.

Det är deras sida problemet ligger

Skickade ett mejl till dom för nån månad sen fick svar igår om det.. Snabb service.... not

Medlem

Testat både VISA och MasterCard men inget ville funka... nästa dag funkade de. Samt kreditkort är ett kort med kredit dvs VISA eller t.ex MasterCard, inte något automatkort.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Båda har VISA, och polaren betalar sin månadskostnad med sitt kort. Får väl testa igen, fast jag tror jag blev bannad i 72h i går när vi testade. :evil:

Medlem
Skrivet av asdf2:

Båda har VISA, och polaren betalar sin månadskostnad med sitt kort. Får väl testa igen, fast jag tror jag blev bannad i 72h i går när vi testade. :evil:

Får inte köra mer än 3 gånger eller nått sånt per gång Hoppas det löser sig för dig iaf

Om inte, grattis du får tillbaka ditt liv som vi andra har förlorat

Medlem

Man blir så glad över all inkompetens här i världen! Bannad i ytterligare 24h! Tjohooo! Blizz tar fan priset i inkompetens. :evil:

1
Skriv svar