Burning Crusade och du?

Medlem
Burning Crusade och du?

Nu när det börjar närma sig, vad kommer DU att göra?

Själv kommer jag nog att ta det lungt med att tok köra min karaktär till 70 efter som jag tror dom nya ställena kommer att vara tok proppade med folk och backstabbers

Kommer nog också starta en ny karaktär med nån av dom nya raserna.

Medlem

Jag kommer nog hoppa in i Outlands och "aktivera" exp baren, och sen sticka till tyrs o grinda, om det är för mycket lag, tur att ja är på en liten server eller annars gör ja mig en alliance shaman

Medlem

Börja om från början på en ny RP-server och starta ett rp/raiding-guild där jag och en polare ska vara guild-leaders. Blodalver ska vi vara, Warlock för mig och paladin för honom. Enda vi inte har spelat upp till någon högre level än, högsta warlocken är väl 43 för mig. Så det ska bli skoj ! Ser fram med emot den 16:e Januari, 2 dar efter min födelsedag, så det blir en sen present från flickvännen =D

Inaktiv
Skrivet av Zhane:

Börja om från början på en ny RP-server och starta ett rp/raiding-guild där jag och en polare ska vara guild-leaders. Blodalver ska vi vara, Warlock för mig och paladin för honom. Enda vi inte har spelat upp till någon högre level än, högsta warlocken är väl 43 för mig. Så det ska bli skoj ! Ser fram med emot den 16:e Januari, 2 dar efter min födelsedag, så det blir en sen present från flickvännen =D

Om hon bara visste vad hon gav sig in i


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

Ska skapa en BE paladin men om det är för mycket folk på starting areas så fortsätter jag på mina 60s.

Inaktiv

Rerolla som BE priest och dinga 70 fort som fan.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Utforska alla nya områden med min mage och mina guild polare i lugn och ro. Skapa en femal BE paladin som jag ska köra upp till 70. Utforska det nya startområdet i samma lugna takt, sedan få henne till 60+ så fort som möjligt.

(Jag har raderat alla mina alts, bara behållit min main, min älskade UD frost mage, och han och paladinen ska vara det enda jag spelar. Har upptäckt att jag fungerar och trivs bäst när jag inte har en massa alts som pockar på min uppmärksamhet.)

Inaktiv

Är de nya områdena PvP?
De har jag missat isåfall, men de ska ju bli skoj om de nu är så.


signatur

Hellre en fisk i vasken än ett skott i nacken

Medlem

dom i Outlands är PvP märkta, känns som man får sattsa ibörjan för att slippa alla "noob gankers" lr va man ska säga, har inget emot world pvp men ganka samma person flera gånger är bara meningslöst

Medlem

Finns ju vissa områden som är icke PVP, där PVP inte får förekomma whatsoever, inte ens på PVP servrar. Typ Heliga "shrines" eller vad det var.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Outland är inte ett av dom ;P

där är det PvP enabled även om man är på en PvE server har jag för mig.

Medlem

Det skulle vara himla konstigt om man var "tvingad" att vara PvP-enablad i outlands på en PvE server. Det förtar liksom vitsen med att ha PvE servrar, gör det inte?
Håller tummarna och hoppas på att man kan bestämma själv.

Hur som haver kommer jag att softa i outlands. Jag ser oerhört mycket fram emot nya instanser och nya utmaningar! Nu håller man ju bara på och larvar sig för att göra de som finns svårare genom att se hur få personer eller konstiga uppsättningar som man kan klara dom med.

Medlem

Jag har inte lirat WoW på typ 1½ år nu... undrar om det vore tid att ta upp det nu i och med BC.....

Medlem

Hittade lite info om pvp och Outlands i Schwicks faq:

Citat:

8.2Q What about outdoor PVP? Is it forced PVP on PVE-realms?

8.2A It will feature outdoor PVP like PVP'ers always wanted. There will be a town in Nagrand which can be attacked. Once captured it will give you exclusive quests, vendors, etc. The town can be re-captured by the opposed faction. To assist them with this, they are able to carped bomb the town with fixed-on-rails-flying-mounts. And much more.
Then there's also a outdoor PVP objective in Terokkar which will work almost the same as EPL's outdoor PVP, only here once a place is captured, it will stay captured until the reset. Outdoor PVP will not be forced on PVE-realms, but will be optional.
8.2SL http://uk.pc.gamespy.com/pc/world-of-warcraft-expansion/72532... http://blue.cardplace.com/newcache/forums.worldofwarcraft.com...

Det ser som att det blir som i Plaguelands

Medlem

Spelat betan ett tag och du är inte pvp enablad i Outland... vissa quester kräver att du klickar på PVP men inte annars...


signatur

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
Nalle Puh

Medlem

i egentligen tänkte jag slakta alla snorungar som springer runt som legolas wannebe paladins BE:s, fast nu känns bättre o lägga min paladin (en av dom bättre gearde i EU) på hyllan o avinstallera skitspelet. efter nästan 3år spelande.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Gen
Medlem

Funderade först på att ta ledigt ett par dagar bara för att hinna komma igång innan alla andra och sen köra på normalt men ja, har en alt som ska upp till 60 samtidigt och BE start arean är rätt skoj som omväxling.

Inaktiv

kommer nog göra som dom flesta, starta en BE Paladin hehe, men de får ta den tid de tar....druiden ska upp till 70 samtidigt så de blir till o ta de lugnt med pallan

Medlem

När man köper BC, kommer det vara som när man köpte WoW första gången att man får med 30 dagar(eller vad det var) eller blir det till att ta fram kreditkortet direkt?

Medlem

Jag ska ta och göra en Draenei Paladin och en Draenei Shaman på Ravencrest när det släpps...
Får ta och göra en NE Hunter och fixa Dragonscale LW på den...
Så man kan göra lite roligt gear till shamanen.

Inaktiv

Alla utom blackzam gör en BE reroll, det ser mörkt ut för honom.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Nej då. Jag ska ha kvar min prälle, inga bubbleboys i mitt acc inte! ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Jag tänkte rerolla BE Warlock men efter jag läst här så kanske jag ska köra en Blåing i alla fall (dom har ju trots allt +15 i gemcutting)
Då har jag ios ingen anning om vilken klass jag väljer,hmm får väl ta och sova på den saken.
Verkar ju som alla vill var BE och man kan ju absolut inte vara som alla andra

Inaktiv

Ska spela upp min prälle till L70 och röjja i de nya instancerna/BG's. Lär starta en BE-twink också Klass vet jag inte riktigt...Loladin eller Hunter.


signatur

War never changes.

Inaktiv

No TBC can make me start playing WoW again.
Bara massa fluff, samma trista spelglädje.

Medlem

Inte råd o köpa expansionen när det kommer så ev börjar jag lira wow igen i febrauri

Om inget annat kul släpps i mmo väg..

Kör vidare på silkonline tillsvidare


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Levla min rogue till 70 snabbt som fasen och se om han e nåt att ha
Och skapa en BE female bank alt som ska stå naken i org


signatur

Meep!

Medlem

Jag tänker åka utomlands i en vecka, dagen efter TBC kommer så det värsta dammet borde ha lagt sig när jag kommer hem igen.

När jag väl kommer hem kommer jag sitta och utforska allt det nya, inte bry mig om att levla så mycket, det får komma som en bonus mer än ett måste.

Det kommer nästan bli som när man satt där för första gången med US betan när den precis öppnat. Ser fram emot det.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Kommer försöka toppa första säsongen av arenan 5on5, samt bli en av de första till 70 på världen.

Sen blir det prot spec och slaveri, fast ser endå fram emot det!

Medlem

Jo mer jag läser om Draenei desto mer sugen blir jag på att ta bort alla mina andra alts förutom min mage, druid å dwarf rogue å göra lite Draenei gubbar, så som paladin, shaman å hunter..

12
Skriv svar