Lösenord för murlock

Medlem
Lösenord för murlock

Man ska ju säga lösenord till nån snubbe i Orgrimmar för att få en murlock, nån som vet vad det är?:)

Medlem

Alla som fick dem fick unika lösenord. De delades ut på t.ex. BlizzCon och dylikt. Kan bara användas engång, så inget man kan ge till andra.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kan bara användas en gång totalt alltså. Du måste välja noga vilken karaktär du tar den på, för den är fast där för alltid !!! *horror*

Inaktiv

Vad gör den då?Är det som ett pet typ?


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

Medlem
Skrivet av Epic:

Vad gör den då?Är det som ett pet typ?

jupp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ett Non-combatpet alltså, ungefär som en kissekatt eller en orm. Den följer dig bara runt och om du står still en stund gör den roliga animationer har jag hört, Som att dansa och fiska. Jag har inte sett den göra nått hittils dock

Inaktiv

hur får man lösenordet då ?

och går det fortfarande att få tag på lösenord, och vem i ogrimmar ska man prata med.

Inaktiv

Har för mig att man fick lösenordet på BlizzCon. Nån sorts blizzard mässa.

Jee
Medlem
Skrivet av Wardancer:

Alla som fick dem fick unika lösenord. De delades ut på t.ex. BlizzCon och dylikt.

Skrivet av BangBoomBang:

hur får man lösenordet då ?

och går det fortfarande att få tag på lösenord, och vem i ogrimmar ska man prata med.

Alltså finns det säkert fortfarande en chans om dem nu har Blizzcon eller någon annan mässa igen.


signatur

Eller inte?

Medlem

det finns ju också något sånt i Booty bay där man kan få en sköldpadda mount lr vafan det är

Medlem

De hade en tävling på [www.warcraft.nu] där de delade ut 90 murlocs-pets. Jag vann ingen =(
Sköldpaddorna och de grejerna kan man få om man köper blizzards Kortspel. Då kan man få ett kort som det står nån kod på. Funkar på samma sett som murlocsen, bara till 1 karaktär.

Medlem
Skrivet av Zhane:

Sköldpaddorna och de grejerna kan man få om man köper blizzards Kortspel.

Blizzard gör allt för att man ska köpa deras varor :\

Inaktiv
Skrivet av Satan:

Blizzard gör allt för att man ska köpa deras varor :\

Helt otroligt dålig stil. Tacka vet jag alla företag som sitter och håller käft för att undvika att folk köper deras varor.

Medlem
Skrivet av repet:
Skrivet av Satan:

Blizzard gör allt för att man ska köpa deras varor :\

Helt otroligt dålig stil. Tacka vet jag alla företag som sitter och håller käft för att undvika att folk köper deras varor.

Men sen ligger inte dom på toppen som blizzard gör

Inaktiv

Så din poäng är att Blizzard ska sluta försöka få folk att köpa deras varor för att de ligger på topp? Påminn mig om att aldrig sätta dig på en administrativ post.

1
Skriv svar