Inaktiv
Ny realm

Hej, jag har spelat WoW sen starten fast jag slutade spela nu i våras. Jag funderar på att börja nu till TBC fast jag kan nog inte hålla mig; så jag undrar ifall det finns någon halvny realm/server där det inte finns så många level 60 ännu?

Jag vill börja om helt fast absolut inte på en server där det finns massa level 60. Om inte, kommer det ngn ny realm innan TBC?

Och till slut: ngn som vet hur många nya realms det kmr till TBC?

TACK!:up::heart::)


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

tror det inte finns några nya realms nu. Fast det skulle komma nya när TBC kommer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

OK, hur gammal är den nyasta realmen?


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Vet ej men du kan ju kolla hur mkt population dom har . Är det lite så måste den ju vara ny

Medlem

Gjorde en gubbe på Burning Steppes igår. Runt 5-tiden körde jag en /who 60 och då hittade den bara 3. Så jag antar att den är rätt ny. Är även "Recommended" på realmlistan.

Medlem

Spelar själv på burning steppes och har lyckats mala mig upp till level 32. Servern öppnades 15:e eller 16:e om jag minns rätt, så den är rätt fräsh. på hordesidan listas just nu 12st level 60-karaktärer, varav ca 1/3 är bottar.

Blizzard har lovat att starta upp nya servrar i samband med BC-releasen ifall du känner att du vill vara med från första början. Dessa servrar kommer nog fyllas fruktansvärt snabbt, och man måste nog räkna med att belf/draenai-startingområdena kommer vara ganska överbefolkade ett tag.

Medlem

Står inför samma dilemma, plus att jag tänker köra en blood knight, kommer blir så jävla packat med sådana. Nackdelen med äldre servrar lär ju bli att en fet majoritet med blood knight twinks.

Vore det inte rätt nice att resetta alla servrar? Såklart inte för de som lagt ner ett år i effektiv speltid på grinding och annat. Men det är så drygt med allt twinkande.

Medlem

Kanske tänker starta en ny gubbe till BC men jag har haft ett uppehåll och minns inte vart man ska gå för att se hur pass beolkade de olika realmsen är.... vill ju inte starta på en med bara massor av high lvls

nj
Medlem
Skrivet av sirdavva:

Kanske tänker starta en ny gubbe till BC men jag har haft ett uppehåll och minns inte vart man ska gå för att se hur pass beolkade de olika realmsen är.... vill ju inte starta på en med bara massor av high lvls

WarcraftRealms.com är nog sidan du tänker på.

Medlem

De sa på forumen att de ska starta nya realms av alla sorter när TBC kommer, så lika bra att vänta, så du inte blir fast på en spök-server. (Jag kommer inte ihåg källan. sök själv vettja)

1
Skriv svar