betalning med maestro-kort.

Medlem
betalning med maestro-kort.

tjenare! förr så betalade jag alltid med Gamecards men nu tänkte jag att jag skulle börja betala med mitt maestro kort. går det?? det kanske inte går eftersom det inte finns med som val alternativ på betalnings-sidan. men jag har för mig att en bekant till mig betalade med ett maestro-kort. så till frågan: går det eller går det inte att betala med ett maestro-kort? om det går, Hur går jag till väga?


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Inaktiv

bara visa som går tror jag

Medlem

och alla andra stora betalsätt som mastercard...

maestro är inget kreditkort och fungerar ej, dock kan han ha betalat med ett maestro kort som även har visa...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

har du föreningssparbanken kan du kollar närmare på e-kort
typ ett temporärt kreditkortsnummer/kort som bara har en viss summa pengar (som du själv bestämmer, säg 150kr). Det jag kör på, funkar

Inaktiv

DET GÅR INTE.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Maestros E-kort (Mastercard) verkar ej fungera längre, det funkade vid release av wow.

Jag testade för ett par veckor sedan.
Då stog det att Cvv numret var fel, Vilket det naturligtvis INTE var.. sedan bad jag polaren skapa ett E-kort med visa, Funkade klockrent då..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Maestros E-kort (Mastercard) har aldrig fungerat till WoW. 5 dagar efter Europa release testade jag och då fungerade det icke; jag tror ingenting har ändrats. Maestro är till för folk under 18 som vill kunna ta ut pengar på banken (dvs. mig).


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Maestro och electron kort är primärt till för människor utan arbete eller dålig kreditvärdigihet och även om man är under 18år.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar