Stormwind reputation

Inaktiv
Stormwind reputation

I brist på annat så tänkte jag nöta lite Stormwind rep, nu undrar jag hur det skulle kunna gå till?

Runecloth och nån slags quest med massa lådor har jag förstått att man kan göra.
Jag tänkte nog köra på Runecloth iden.

Har ni nå tips på snabba mobs som droppar runecloth?

Kör en 60 NE druid och är väll typ halvvägs igenom Honored med SW

Tackar!

Medlem

Campsen i silithus droppar hyffsat med RC. Dock så vet jag inte hur fullt det är med guldfarmare där nu. var rätt mycket där förut.

Inaktiv

dom ska jag titta närmare på då! Tack så mycket!

Medlem

Antingen grindar du cloth, eller så grindar du pengar och köper cloth, kommer inte ihåg hur många du behöver men borde gå att hitta nånstans


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Men vad får man av att vara exhaulted av diverse storstäder? Mountsen är ju värdelöst att grinda till nu när PVP mounts är hur lätta som helst att få. Är det billigare priser i diverse städer eller? Inte små summor runecloth man behöver btw. Det är ganska mkt, försökte mig på trollen men gav upp.


signatur

Videomupp

Inaktiv

nä jag var väll mest ute efter en häst

Medlem

Men då är det mycket enklare och mindre tidskrävande att sträva efter PVP hästen (Lirar horde, men det måste vara samma sak på alliance). 30 av varje BG token så är den din. Tar du på 2 dar om du ligger i


signatur

Videomupp

Inaktiv

oj, är de en häst man kan använda utanför bg oxå?
jag lirar inte så mycket bg, inget teamwork tycker jag. då är det roligare att gömma sig i buskarna i ashenvale och hoppa på ondingarna (horde) när dom kommer springandes

Medlem

Jo, dem kan användas utanför BG. Tar inte mycket tid, bara WSG som kan vara jobbigt och AV om dem kör oldschool. Sen är PVP rewardsen lätta att fixa. Notera att PVP mounten är riding skill 150, och inte 75 som det brukade vara. Så det är bara att börja spela BG hjärndött


signatur

Videomupp

1
Skriv svar