Medlem
Ny användare

Hej!

Jag köpte wow i Onsdags - installerade och registrerade ett account via rutan som kommer upp när man har installerat klart spelet. Efter att jag har patchat spelet till 2.0.1 (Den versionen som fanns på fz) så kan jag inte logga in och börja spela? Jag har gjort automated accountaname recovery via hemsidan. Men det säger bara att mitt account finns inte fast jag creatade det och allt va grönt. Med 60 dagars playtime etc.

Kan accountet bara "försvinna" innnan jag ens har hunnit börja använda det?Jag har uppdaterad virus-skydd och windows mjukvara och jag har inte varit på några sidor/länkar som skulle vara så kallade "keyloggers"

Hur länge får jag vänta för att få svar från blizzard om jag skickade in ett mail till dem med informationen för att de ska kunna jobba med detta ärende.

Vad ska jag göra om de inte kan hjälpa mig ? Ska jag returnera mitt spel och gamecard till Siba och kräva ett nytt ? När jag har en produkt som inte fungerar? Jag kan inte försöka göra ett nytt konto heller när jag får ett felmeddelande som säger invalid auth key elelr nått .

Inaktiv

Har du loggat in på account management? Det hittar du på deras sida, www.wow-europe.com.
Om du inte kommer in där, testa att skapa ett acc från sidan.

Inaktiv

Du borde nog inte skylla det på SIBA. Problemet ligger, som oftast, hos Blizzard. I värsta fall kan man ringa till deras support om det gäller såna här saker.

Medlem

Det går som sagt inte att göra ett konto till. Så det har väl blivit något fel fast jag såg med egna ögon "Account created successfully" etc. Hur länge ska jag avvakta med att ringa dem? Jag skickade mail med all info som de hade begärt i såna här fall. Brukar de vara snabba på att svara/hjälpa?

Gen
Medlem

Nja, inte så snabba direkt.

Den bästa chansen du har är att ringa supporten precis när den öppnar. Vet inte vilka tider det är men det står någonstans på www.wow-europe.com/en

Medlem

Kan du logga in på www.wow-europe.com med det accoutname och lösenord som du valt?

Inaktiv

Testa forgott account name och kolla om du registrerade rätt account name; om det inte funkar så kan du testa forgott password också; fungerar det fortfarande inte ta det med supporten.

Kan inte supporten fixa det så är du bränd anka.. om du inte skyller allt på SIBA.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

patcha med WoW updateraren

1
Skriv svar