wher r my chars lol

Medlem
wher r my chars lol

jag har inte spelat sen i våras men jag fick lust att testa igen. hur vet jag om min karaktär finns kvar?

Jag har hört att dom tar bort gubbar i fall det behövs och det känns rätt trist att betala och sedan upptäcka att karaktärerna är borta.
:$

edit: jag kollade i wow-europes FAQ, och där står det att jag ska få ett mail från blizzard innan dom tar bort karaktärerna. Tyvärr är mail-adressen jag angav inaktiv hehe..

Medlem

Humm ett tips är att du kan ta och logga in på deras forum, det kan du även om det är inaktivt, och kolla där ifall du kan välja dina chars.

Medlem

jag kan logga in på account management, men det 'Invalid account name or password' när jag försöker logga in på forumet.

Medlem

Du kan i princip räkna med att karaktärer aldrig kommer tas bort, då det bara skulle göra att vissa aldrig skulle vilja komma tillbaka. En dålig affär helt enkelt, speciellt när dem inte tar särskilt mycket utrymme på deras servrar. Men de ska iallfall vara garanterade i 6 månader, har jag för mig, men ska inte vara några problem med längre tid än så.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag hade min karaktär på paus i 8 månader utan att något togs bort. Tvivlar på att dem har raderat din karaktär bara sådär.

Medlem
Skrivet av DreadX:

jag kan logga in på account management, men det 'Invalid account name or password' när jag försöker logga in på forumet.

du måset ha ett aktivt konto (betala) för att kunna logga in på forumet afaik


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar