Hur Shaman-klassen kom till

Medlem
Hur Shaman-klassen kom till

Detta postades av en person i mitt guild på vårt guild forum.

Jag vet inte om det var hon som skrev det eller om hon hittat det någon annanstans. I vilket fall så tyckte jag att det var kul som satan. Here it goes:

There was once a kid who went to the Blizzard God..

He said,
"I want 2 be an ubar tank?!11", and Blizzard gave him shield and mail

He said,
"lolo I wunt 2 be a maege 2", and Blizzard gave him instant nukes

He said,
"I want to heal", and Blizzard gave him heals

He said,
"but WTF? Druids getz formz so ken i tu plxz?", and Blizzard gave him wolf form

He said,
"OMGLOLOL, my heals r not teh instantz", and Blizzard gave him nature's swiftness

He said,
"OMG but warriorz r teh hit so hard wit teh weaponz?", And Blizzard gave him Windfury

He said,
"BUT TETZ NO FAIRZ, teh enemyz r having pewerful bufforz?", And Blizzard gave him an instant low mana cast Purge

He said,
"K BUT I STILL KENT kite 4ever lyk teh OMG?", and Blizzard made the frostshock effect last longer than the cooldown

He said,
"WTFLOL, i runz oom and teh enemyz use Fear!!!!", and Blizzard gave him Tremor Totem and Manatide totems (and other damn retarded totems)

He said,
"OMGFFS!!!, still getz pwned when i'm AFK!!!", and Blizzard gave him Lightning Shield

So the kid went on killing lowbies, shouting "WTFLOLOL PWND n00Bz0Rs" and using /spit.

After 7 hours of corpse camping, something terrible happened! A bunch of level 60 alliance guys managed to kill the shaman!

The kid went to the Blizzard God and said,

"OMGWTF, I R TEH DIEDZ BT I DUNT WUNT 2 do teh corpze runzors? i die lyk wtf i shundnt ROFL!"", And Blizzard gave him a self rez with no sickness

And so the shaman class was born.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Hehe Näe, den är typ 2 år gammal, så hon har nog inte kommit på den själv =D Men den är förbaskat rolig att läsa. Inte sett den faktiskt sen nån posta den på blizzards beta-forum.

Medlem

Yes, uråldrig

edit; från då shamanerna var överlägset bäst mot allt ^.-

Medlem

haha ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Jee
Medlem

"It's funny because it's true!"


signatur

Eller inte?

Medlem

Tror det bara é folk som spelar allience som skrattar. Ser den inte alls rolig. men kanske bara för jag själv spelar shaman..

Inaktiv
Skrivet av Rizzt:

Tror det bara é folk som spelar allience som skrattar. Ser den inte alls rolig. men kanske bara för jag själv spelar shaman..

Det stämmer iallafall, shamaner har i stort sätt alla olika typer av abilities. Men att shamaner på något sätt skulle vara en överlägsen klass stämmer inte nu längre (jag kommer inte ihåg riktigt när det va som det stämde). Själv har jag aldrig spelat shaman mer än till level 15, tyckte inte det va speciellt kul.

Tänk om shamaner skulle haft stealth också

Medlem
Skrivet av Haledor:
Skrivet av Rizzt:

Tror det bara é folk som spelar allience som skrattar. Ser den inte alls rolig. men kanske bara för jag själv spelar shaman..

Det stämmer iallafall, shamaner har i stort sätt alla olika typer av abilities. Men att shamaner på något sätt skulle vara en överlägsen klass stämmer inte nu längre (jag kommer inte ihåg riktigt när det va som det stämde). Själv har jag aldrig spelat shaman mer än till level 15, tyckte inte det va speciellt kul.

Tänk om shamaner skulle haft stealth också

Det är lungt, det fixar de till TBC, lita på det du.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Shamaner var imba då folk hade blå/grön gear, kan inte minnas varför dock, tyckte antagligen det eftersom jag spelade präst

Medlem

Shamaner och Paladins var ansedda som väldigt starka vid låga levlar. Paladins med sin Verigans Fist och Seal of Command, och Shamaner med Windfury, Earthshock och Earthbind totem. Och det fastnade i huvudet på folk... Men dem är knappst särskilt "imba" vid senare levlar


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Finns det ingen liknande på bubbelpojkar?

Lirat horde å hatar dessa bubbelpojkar, så kommer de man lirar med som alliance å gnäller på att shamaner är onda.. pfft testa spöa bubbelpojkarna säger man..
Bubbelpojkar vilken klass är det? får man tillbaka..
*suck*


signatur

Being sober on a bus is, like, totally different than being drunk on a bus.
-Ozzy Osbourne

Medlem

Tidigt i release så var Shamans extremt bra i pvp, men det är också det enda dom har direkt varit bra på, dpsen är undermålig, healingen likaså, dom e fortfarande bra i pvp, det är bara att alla andra klasser ha sprungit förbi dom.

Inaktiv

Kör pvp mot en sham med Earth shield, vilket för tillfället och ironiskt nog är den bästa pvp-builden just nu, enhanchment är ett riktigt skämt. Blir dock lite värre i TBC när allies får shams med, Purge ftw

Inaktiv

Visste inte att shamaner har varit bra nån gång, som lock får jag sällan stryck av dom så.. fårstår inte riktigt va folk menar när dom säger att dom är för bra ..

Medlem

Nyckel ord i din post "som lock"


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Shamans var jääävligt bra i början på spelet, min första gubbe var också en sham vid den tiden, då locks drog fear som höll sig 30 sekunder (gick inte att bryta typ!)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar