Medlem
TBC Intro

Ja för er som inte har sett Burning Crusade introt än så har ni det här:
[http://www.spiketv.com/events/vga2006/simulcast.html]

Hörs!

Inaktiv
Medlem
Medlem

Var tvungen att skratta för sheepningen

Jag skulle vilja ha en långfilm med detta tema och denna grafik NU. Oj oj. Lätt betala 200 för att gå på bio

nj
Medlem
Skrivet av Spiff:

Var tvungen att skratta för sheepningen

Jag skulle vilja ha en långfilm med detta tema och denna grafik NU. Oj oj. Lätt betala 200 för att gå på bio

Fåret var helt underbart, vek mig nästan dubbel av skratt när jag såg det
Även warlocken som dödade lite murlocs (dö murlocs, dö!) var fin.

Håller med, vore skoj om Blizzard någon gång skulle göra som Square och testa göra en kort/långfilm i någon av deras världar. Resultatet hade helt klart kunnat bli intressant, men det kräver en budget och tid för att fixa, och de har väl andra projekt sådant går till :/

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av Spiff:

Var tvungen att skratta för sheepningen

Jag skulle vilja ha en långfilm med detta tema och denna grafik NU. Oj oj. Lätt betala 200 för att gå på bio

Fåret var helt underbart, vek mig nästan dubbel av skratt när jag såg det
Även warlocken som dödade lite murlocs (dö murlocs, dö!) var fin.

Håller med, vore skoj om Blizzard någon gång skulle göra som Square och testa göra en kort/långfilm i någon av deras världar. Resultatet hade helt klart kunnat bli intressant, men det kräver en budget och tid för att fixa, och de har väl andra projekt sådant går till :/

Det ska komma en world of warcraft film dock inte i CGI och blizzard kommer inte att göra den. Tror det var warner bros eller vad dom heter skulle göra filmen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

skulle helt klart vilja att wow teamet själv gjorde den.. eller ja, delvis. vill ha BLOOOD! inte en 11års gräns här inte typ peter jackson som skulle få fria händer på gore/environment men följa en wow storyline är helt klart imponerad av introt dock, och gjorde som dom flesta här, la iväg ett rungande gapskratt åt fåret

Medlem

Själv längtar jag tills liren ser så snygga ut.. mmmm


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Aq-Scepter questline skulle nog kunna funka som storyline.


signatur
Medlem

sheepningen var fett nice

men warlockens klipp känndes ju rätt accurate, kommer en hög mobs och han lyfter på armen och de dör direkt


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

Det där var en firespeccad mage som gjorde blastwave?


signatur

Internet är din vän

Medlem

Näe. Det är Warlocken från första videon som har gått upp i level. Han kör en sån där channeled spell som han såklart avbryter på en gång eftersom han rör sig.

Medlem

Skulle vilja ha en film som börjar från wc3, och slutar innan WoW typ. En summering för dom som inte spelat wc3 och frozen throne, och lite mer cool story bara.

Medlem

Skulle villja se en film baserad på Thrall's uppväxt, från liten orc unge till den store krigare han nu är, CGI ofc... orka att det blir en barnfilm ala Sagan om ringen >_<

Medlem
Skrivet av Lowaim:

Skulle villja se en film baserad på Thrall's uppväxt, från liten orc unge till den store krigare han nu är, CGI ofc... orka att det blir en barnfilm ala Sagan om ringen >_<

lotr är bättre än harrypothead iaf


signatur

shortbow.gif

Medlem

Lotr och Harry Potter går inte ens att jämnföra, för det finns inga likheter mer än att båda är gjorda på böcker

Inaktiv

Båda har fula trollkarlar, båda är sjukt överskattade.

Medlem
Skrivet av Lowaim:

Skulle villja se en film baserad på Thrall's uppväxt, från liten orc unge till den store krigare han nu är, CGI ofc... orka att det blir en barnfilm ala Sagan om ringen >_<

Läs "Lord of the clans" istället.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Läs "Lord of the clans" istället.

Tycker ej om att läsa böcker Även om det kanske vore värt det iofs, gillar Warcraft lore

Medlem
Skrivet av Lowaim:
Skrivet av TixFrix:

Läs "Lord of the clans" istället.

Tycker ej om att läsa böcker Även om det kanske vore värt det iofs, gillar Warcraft lore

Så du vill att nån annan skall göra ett arbete åt dig istället?

Läs boken för den lär inte komma som film och ibland kan det vara bra att läsa lite istälelt för att få allt inmatat och så kanske du får använda din fantasi lite också.


signatur
Medlem

Vad filmen hade handlat om tror jag nog är kvittasom, tror dom hade kunnat släppa en cgi film utan någon story överhuvud taget och fortfarande hade filmen sålt som smör, för hur kräsna och fisförnäma vi än må vara, och tro oss vara, så hade vi köpt/laddat ner/hyrt filmen vilket fall som helst.

Square är ju typ exempel på detta. Båda deras filmer dom släppt är näst intill storylösa, även om den senaste sades ha mycket story så är det bara cool action rakt igenom, och en emo Cloud

1
Skriv svar