Inaktiv
problem med UI

när jag loggar in i spelet så blir jag antingen dissad 14 gånger på raken eller så ser jag inte gubben när jag kommer in, spelar ingen roll om jag kör med eller utan addons, någon som har nått förslag? ska försöka installera om de för o se om det kanske kan hjälpa. men kom gärna med förslag så slipper jag kanske göra de...tack

nj
Medlem

Provat rensa Interface, WDB och WTF-katalogerna (kan iofs vara en idé att döpa om WTF-katalogen så alla inställningar för addons etc inte försvinner helt och hållet)?

Inaktiv

Det hjälper inte, tror antingen de e internet leverantören som laggar eller servern du spelar på. Jag har exakt samma problem o får kramp, funderar på att lägga ner spelandet om de ska fortsätta såhär. btw, har precis ominstallerat windows och WoW, hjälpte inte.


signatur

Hellre en fisk i vasken än ett skott i nacken

Inaktiv
Skrivet av Klyvaren:

Det hjälper inte, tror antingen de e internet leverantören som laggar eller servern du spelar på. Jag har exakt samma problem o får kramp, funderar på att lägga ner spelandet om de ska fortsätta såhär. btw, har precis ominstallerat windows och WoW, hjälpte inte.

ok de är ju förjävligt de:S har precis installerat om spelet, får se om de hjälper för mig...annars så får man ta ställning till vad tusan man ska göra med speladet och så, kanske lägger ner eller osså så ja jag vet itne

Inaktiv

Det har ju varit så här inna oxå när större patchar har kommit, men inte så allvarligt som de e nu. Man får kanske vänta tills de släpper TBC och hoppas de rättar till felet, har hört att flera här i Sverige har samma problem. Har dock ej hört att några andra från andra länder klagat.


signatur

Hellre en fisk i vasken än ett skott i nacken

Inaktiv

får hoppas att dom fixar till de tills på onsdag när de är uppdate

Medlem

Mjo, jag har nästan samma jag med. lite jobbigt sådär ja.

Inaktiv

det verkar i alla fall som om de hjälpte och installera om spelet, vilket jag hoppas att de gör hehe

Medlem

om du tar bort wow/wtb + wow/wtf + wow/interface + eventuella custom models så blir det som en "ny installation"


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

Det händer lite då och då att en GM behöver göra ett litet ingrepp för att du ska kunna logga in med en viss gubbe. Så om inget annat funkar, släng iväg en ticket från en alt.

Medlem

har en polare som hade problem att logga in i orgrimmar för att det var så mycket folk runtomkring han.
var något problem med hans router inställningar och storleken på paket om jag inte minns fel


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar