NERF FEAR FÖR FAN!!!

Medlem
NERF FEAR FÖR FAN!!!

ALLTSÅ SHIT ORKA VARA FEARAD I 9q483w759834085 MILJARDER ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och flera kan bli fearade och om man blir skaddad går det inte över heller och man springer in i fler gubbar!!!! ALLTSÅ VA FAN FÅR JU POLLY ATT SE UT SOM EN MENSVERK SPELL JU FÖR FAN VA JAG HATAR DENNA JÄVLA IMBA SPELLEN!!!!!!!!!!!!!! FUnderar fan på att lägga ner jävla fitthora alliance för att göra en undead så jag aldrig mera kan bli fearad HELT SINNESJUKTT IMBA SPELL!"!!!! Blir man fearad så dör man dirren PERFEKT"!!!!

ORRAKKKAKAKAKKAKA


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Jee
Medlem

ööh. Nödvändigt att skriva det här? Skriv till Blizzard istället.


signatur

Eller inte?

Medlem

Jag som tycker fear breakar på allt

För övrigt, att vara undead hjälper dig bara om du är rogue, annars kommer du dö mot en smart warlock iaf.

Inaktiv

har du testat att lira, typ, präst nån gång?
inte?
try it..
poängen med cc på cloth-klasser är att man inte tål direkthits..
visst, dom har gjort så präster är tåliga som fan (iaf disc-präster) nu äntligen, men det ändrar inte på att du bara kan stå å heala dig om nån bonkar på dig, gg att döda nån då (utan fear dvs) ;P

warlockfears är ganska crazy dock, jäävlar vad man springer runt länge.. jag tycker dom borde breaka lättare

yeye, skaffa en insignia-trinket istället å sluta lipa nu

säg vad du spelar för klass så kan jag namnge nittio saker jag tycker är imba med den klassen liksom..


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Rerolla fan in horde om du hatar alliance har ju fan fearward =).

Inaktiv

årets onödigaste tråd nån?

Medlem

Dom har ju nerfat Howl of Terror nu ! Man springer i 8 sec förut vardet 15 sec har jag för mig . Men instant Howl of Terror är ju imba

Inaktiv

lirar själv en warlock och måste säga att 1on1 så är fear lite extreme. om jag möter någon på mount så kommer dom troligen dö av min fear+dot, men å andra sidan kunde jag slakta folk på mount ännu lättare med warrior, charge+hamstring = death. iaf, Ja 1on1 så borde den nog få ytligare en liten nerf.

men i grupp pvp så känns de aldrig som fear är igång mer än i kanske 2-3sec och de e om jag har tur :/. Nu är ju den mesta PvPn grupp baserad så om man ser på fear från den vinkeln så tycker ja inte att den borde få en nerf till.

btw, va lirar du själv för klass? mage? spec efter lite mer instant casts och släng på dig +30% dmg grejen i bg o börja hoppa runt som alla andra mages, då kanske du börjar gilla wow igen

Inaktiv

Hoppsan

Finns en blacksmithing trinket som gör dig immun mot fear effects i 30 sekunder också, men jag kommer inte ihåg vad den heter.

Medlem

är en 100% fire mage som har 2 klena instant spells endast. Blir överkörd jämnt. Hunter slowar och springer och skjuter samtidigt. Rouges crittar sönder mig. Warriors tål hur mycket som helst. Lockar slänger 928347598 curses på mig sen fear så springer jag runt tills jag dör. Druider springer ifrån mig eller healar sönder sig. Shamans ska jag inte ens prata på.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Provat PvP trinket?

Gen
Medlem

Om du är Fire så borde du L2P lite imo. Just Firemages är riktigt vassa i PvP om man kör full fire med Dragon talenten. Du har då tre instants - Fire Blast, Blastwave och Dragon's Breath som dessutom stunnar och ger dig chans att ladda en scorch eller fireball. Imp Fireward ger 20% chans att reflecta en spell vilket inte är fel.

Visst, flera locks kör med resists vilket suger och jag håller med att fearen är jobbig, därför ska man helst vara UD mage + trinket Är man inte det så finns som sagt var trinket och CC. Fear har ju 1.5sec casttime.

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Om du är Fire så borde du L2P lite imo. Just Firemages är riktigt vassa i PvP om man kör full fire med Dragon talenten. Du har då tre instants - Fire Blast, Blastwave och Dragon's Breath som dessutom stunnar och ger dig chans att ladda en scorch eller fireball. Imp Fireward ger 20% chans att reflecta en spell vilket inte är fel.

Visst, flera locks kör med resists vilket suger och jag håller med att fearen är jobbig, därför ska man helst vara UD mage + trinket Är man inte det så finns som sagt var trinket och CC. Fear har ju 1.5sec casttime.

Får en känsla av att han inte är 60.

Inaktiv

Sen måste jag ju lägga till att dragons breath har en disorient effect, och ifall man speccar shatter så får man ju 50% extra crit efter frost nova, på t.ex. blast wave eller något. Och det ger fet skada.

Också verkar de flesta specca Felguard nuförtiden, och får genom det 30 resistances, inget riktigt hot mot spells.

Nu har jag ingen mage själv, men jag vet säkert att det finns en liten gullig sak som heter counter spell, och som låser alla spells en warlock någonsin skulle få för sig att använda i PvP utom immolate och searing pain, något som inte är ett större hot utan lite shadow spells med.

Och förresten, som mage har du en decurse spell annars.

Och sen att ta upp hunters är ju bara dumt, de ger så pass mycket skada mot clothwearers så det är löjligt, de har nu scatter shot, silencing shot och feign death för att avbryta spell cast och med nya arcane shot så tar de ner de flesta platewearers med. (Finns folk som crittar 1.5-2k med arcane shot, och att den går rakt igenom armor gör den ännu starkare.)

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

är en 100% fire mage som har 2 klena instant spells endast. Blir överkörd jämnt. Hunter slowar och springer och skjuter samtidigt. Rouges crittar sönder mig. Warriors tål hur mycket som helst. Lockar slänger 928347598 curses på mig sen fear så springer jag runt tills jag dör. Druider springer ifrån mig eller healar sönder sig. Shamans ska jag inte ens prata på.

Jag är själv firemage. Hunters är det ju bara att stanna nära och använda sig av instants(blastwave/fireblast/CoC o Arance explosion. Rogues är väl bara att blinka ifrån och kita dom. Samma med warriors. Locks e däremot lite knepigare.

Medlem

Fear kan vara ganska jobbigt, det är en av de bästa CC's i pvp lätt. Dock så påverkar den alliance mer eftersom 50% av horde är undead.

Medlem
Skrivet av PrizmaN:
Skrivet av Gen:

Om du är Fire så borde du L2P lite imo. Just Firemages är riktigt vassa i PvP om man kör full fire med Dragon talenten. Du har då tre instants - Fire Blast, Blastwave och Dragon's Breath som dessutom stunnar och ger dig chans att ladda en scorch eller fireball. Imp Fireward ger 20% chans att reflecta en spell vilket inte är fel.

Visst, flera locks kör med resists vilket suger och jag håller med att fearen är jobbig, därför ska man helst vara UD mage + trinket Är man inte det så finns som sagt var trinket och CC. Fear har ju 1.5sec casttime.

Får en känsla av att han inte är 60.

Du har så rätt är lvl 29 just nu. och pvpar. Vill inte lvls får då måste jag går upp 10 lvls till

Men jag hoppas min gubbe blir bättre late game och att folk kan lära sig spela i wsg. Första gubben jag har skapat i wow men ändåså tycker jag att inte en jävel kan lira.

Alltså va fan när jag lirar wsg, så om jag väljer att deffa så är jag själv eller har en rouge med mig. Men Det kommer oftast 5 - 8 hords och stormar stället och tar flaggan lätt. Då tycker jag att vi borde kunna göra samma sak. MEN NEJ dom står i mitten och dödar gubbar bara och göra inte ett skit med flaggorna. Hämntar man flaggan och kräver hjälp händer inte ett skit. Dom står kvar i mitten.

Är det även såhär på dom högre levlarna?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Men shite, så sitter och spelar mot level 29 twanks och klagar över att de dödar dig, pröva att levla till 60 innan du går på low level PvP med en twank'd alt.

Edit: Ja, det kommer alltid finnas idioter i PvP, pröva premades.

Medlem

l2p, as they say.

Inaktiv

ojoj.. lv29.. mjo kan förstå att du e lite kinkig då.. själv tyckte jag inte om min mage så mycket runt de lvlet.. de blir bättre högre upp när du får mer extra spelldmg och börjar ta ner folk med en spell.

du borde verkligen lvla till 60, för att vid 29 är det bara några klasser som faktiskt är bra nog att ha i PvP o det e typ warlock, hunter o rogue.. kanske warrior.. men eeh..nää

du kommer alltid bli teamad med idioter när du kör pugs(pickup groups). Du kan ha tur ibland o få smartare idiot.. men dom kommer alltid vara där. chansen är dock högre att du kommer bli teamad med smartare idioter desto högre du kommer.

Medlem

tips rerolla horde. Allies kan bara stå i mitten och farma KB.

Inaktiv

tips stanna alliance. hordes kan bara stå i mitten och farma KB.

så mycket substans fanns det i det där, good going m8.

och btw, lvl60, sen snackar du pvp.
kan säga att det inte är så kul att bli counterspellad i en heal heller, då dör man..
...eller bli sheepad i 90000 sekunder så du kan sätta dig och äta och dricka mana... för att ladda två pyros på en gång innan jag hinner göra nåt... osv

lär dig spelet innan du gnäller plz


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av PapaBear:

ojoj.. lv29.. mjo kan förstå att du e lite kinkig då.. själv tyckte jag inte om min mage så mycket runt de lvlet.. de blir bättre högre upp när du får mer extra spelldmg och börjar ta ner folk med en spell.

du borde verkligen lvla till 60, för att vid 29 är det bara några klasser som faktiskt är bra nog att ha i PvP o det e typ warlock, hunter o rogue.. kanske warrior.. men eeh..nää

du kommer alltid bli teamad med idioter när du kör pugs(pickup groups). Du kan ha tur ibland o få smartare idiot.. men dom kommer alltid vara där. chansen är dock högre att du kommer bli teamad med smartare idioter desto högre du kommer.

JAg tyckero om dig


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av prikk:

tips stanna alliance. hordes kan bara stå i mitten och farma KB.

så mycket substans fanns det i det där, good going m8.

och btw, lvl60, sen snackar du pvp.
kan säga att det inte är så kul att bli counterspellad i en heal heller, då dör man..
...eller bli sheepad i 90000 sekunder så du kan sätta dig och äta och dricka mana... för att ladda två pyros på en gång innan jag hinner göra nåt... osv

lär dig spelet innan du gnäller plz

Fan heller att jag får äta och dricka när motståndaren är sheepad.

och om jag drar en pyro på han så vaknar han ju till liv igån så att säga.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

cc's håller max 12sec
sen max 6
sen max 3
osv


signatur

shortbow.gif

Medlem

cc's?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

croud controll's

sheep
fear
sap
trap's
etc

i pvp då dvs...


signatur

shortbow.gif

Medlem

Fan måste säga att jag tycker om detta forumet skarpt. Glider in och slänger ur mig ett riktigt dampinlägg i världsklass och fortfarande får jag hjälp! Underbart


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Inget ont om Counter-Strike nu men du MÅSTE ha spelat det en hel del
Och sen är väl inte fear så värst drygt, man råkar ju inte ut för det hela dagarna precis...

Medlem

jo fear är fan vidrigt.. har en 40 warlock och fear bryter aldrig.. sjukt imba helt enkelt.

shadow reflector som nån nämde är riktigt nice, kör med den på min warrior och det finns nog inget roligare att charga in och ha den igång och warlocken deathcoilar sig själv och ser helt förvirrad ut

sen seduction är ju sjukt bra med.. jag menar du kan seduca, skjuta shadowbolt , seduca igen.. rätt mycket bättre än polymorph

för att inte tala om dotsen.. affliction warlocks... AJ,,, typ kutar mot fw gy som alliance, en warlock dottar en.. sen när man kommer fram har man torskar 4-5k i hälsa bara på dots.. ja det är balanserat.. lr inte

123
Skriv svar