Medlem
Fps dropps..

Hmm får fps drop när jag byter quickbar i .. Nån som vet vad det kan bero på? Riktigt störande, känns som om mitt system* borde palla med..

Testade ifall det försvann om jag körde windowed, det gjorde det. Men jag vill få bort problemet helt och hållet. Några tips?

Min dator*: Cooler Master Centurion // Asus P5N32-SLI SE Deluxe // OCZ DDR2 2048MB (5.5.5.12) Special Ops Edition // Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.94GHz // Scythe Ninja PLUS // MSI GeForce 7900GTO // Cooler Master Extreme Power 650W

Mvh Roni

Medlem

Får samma i Vista i window mode. Alt tab, starta IE och tillbaka löser det. När det händer igen så alt tabbar jag och stänger IE

Addon / os / wow, inte en blekaste. Inte lika illa i XP så jag skulle gissa på addons eller drivare i ditt fall?

Medlem

Har du tagit bort alla addons och rensat gamla wtb / eventuella custom modeller efter nya patchen?

Har hört flera historier om folk som fått fps dropps pga vissa addons eller custom modeller.


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

mjo, vissa addons kan vara mer krävande, som t ex CTraid drog ner min fps grymt mycket i början, iaf du kan testat att gå in i Addons menyn i character selection och höja mängden MB som dom skall användas, om du har krävande addons så borde det hjälpa.

1
Skriv svar