Evig väntan på Sinew?

Inaktiv
Evig väntan på Sinew?

"Hyrde" ett Naxxrammas guild för att döda onyxia till mig idag, kostade mig 50g.

Vi gick dit med 16 pers, och vi dödade onyxia.
Jag skulle köpte Mature Black Dragon Sinew för 500g (det va dealen) om det droppades, Men skiten evadade mig igen.. wtf. :/

Någon som kan trösta mig i väntan på att sinew ska droppa?

cheers

Inaktiv
Medlem

/comfort JägarN

Inaktiv

föresten kom att tänka på en sak, är inte grand marshal bågen bättre? om inte annat mycket billigare att få tag på.

Inaktiv

Jodå, den är bättre. Men jag vill ha staven och bågen.. bara för ATT ! heh, men jag grindar till xbown

Medlem

vet inte hur det är som på eran serevr men det brukade inte vara så svårt att styra upp en random onyxia på SS.

osså i början säger man "ja tar sinew om de droppar, resten är /random"

har flera polare som gjort så fast sagt att de ska ha huvudet..


signatur

shortbow.gif

Medlem

tycker GM-bågen är lite väl snabb, nog för att det inte spelar så stor roll längre nu efter 2.0.1 men hatar att fylla på pilar hela tiden. men geväret eller armborstet är fina.

När jag raidade så trashade vi sinews hela tiden.. konstigt hur olika det brukar vara. Fick prästitem från Majorodomos kista 13 av 16 loots, sedan slutade jag räkna av ren depression :P. Det sög då man var hunter själv.

Inaktiv

Ja, och det är väldigt synd om mig

Medlem

fick vänta över 4 månader på mitt löv på min hunter ;\
missade iof 2 lockouts och i båda droppades det

fick sinew på 4:e ony kill tror jag


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

Du får det snart jag lovar.

OT:Är det "riktiga" JägarN från CS tiden?

Inaktiv

Såja, nu har man GM Xbown... och idag fick jag Sinew/Head of onyxia =/ kostade mig 650g heh. Aja, nu mår jag bra iaf.

Tack för allt stöd!

OT: nej

1
Skriv svar