World of warcraft!Pet och mount guide!

Inaktiv
World of warcraft!Pet och mount guide!

Finns 2 bra pets på hela wow som har något att komma med allså!!Det är strigrid owl som man tar när man är lvl 10-25!sen mellan 25-40 så går man till feralas eller crossroads och letar efter en beast som heter WIND SERPENT!För mount då om du inte lust att slösa 9 gold på en tiger utöver dom 81 gold du slösar på ridingskillen!så då går man till feralas in långt in i horde fields sen letar man efter en wind serpent igen fast den här är mycket större! Sen tar man bara tamebeast på den så har man sig en mount gratis!!räkna med att man får ressa sig själv antal ggr!obs:Wind serpent är en drake så om man vill sticka ut lite ur mängden så tar man en sådan både till pet o mount!!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Inaktiv

Gå gärna om grundskolan och lär dig läsa och skriva denna gång.

Fel forum.

Inaktiv

Inte viste jag att det fanns ett specielt wow forum!!Wow är ju faktiskt ett rpg=rollspel!Eller om vi ska skriva förståeligt så är det ett mmorpg! nu att jag inte såg att det fanns ett eget forum för mmorpg så beror det på att jag hade precis avslutat en jävlig arbetsvecka och koppla av men ett par dussin öl!Sen läsa kan jag!men skriva är ett annat problem är inte svensk är norsk!Eller var!Är svenne nu va(på papper)!:D!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Medlem

Du är 16 år och har precis haft en jävlig arbetsvecka och kopplar av med ett dussin öl? Vad säger mamma och pappa om det egentligen?

Medlem
Inaktiv

Du var ju seriös.

Medlem
Skrivet av pliskin88:

Finns 2 bra pets på hela wow som har något att komma med allså!!Det är strigrid owl som man tar när man är lvl 10-25!sen mellan 25-40 så går man till feralas eller crossroads och letar efter en beast som heter WIND SERPENT!För mount då om du inte lust att slösa 9 gold på en tiger utöver dom 81 gold du slösar på ridingskillen!så då går man till feralas in långt in i horde fields sen letar man efter en wind serpent igen fast den här är mycket större! Sen tar man bara tamebeast på den så har man sig en mount gratis!!räkna med att man får ressa sig själv antal ggr!obs:Wind serpent är en drake så om man vill sticka ut lite ur mängden så tar man en sådan både till pet o mount!!

WTF?


signatur
Medlem

ojj så jobbigt att läsa!!

Medlem

I lol'd.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

personligen skriver jag inte så bra efter [u]ett par dussin öl[/u], lite creds får man väl ge han


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

Roligt inlägg dock

Medlem

öö, är det här nåt som råkade hända en sen fredag kväll
eller tror du på allvar att hunters kan fixa mounts genom tame beast? O.o

Inaktiv

Nja,jag tror bara denna kille försöker vara jätteball.

Medlem

Jag tror inte det funkar, eller? var är bevisen?

Medlem

Han blandar nog ihopa WoW med SWG...

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Han blandar nog ihopa WoW med SWG...

Han blandar nog ihop FZ med Lunarstorm.


signatur
Inaktiv

Jippi...vilken rolig prick.


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Inaktiv

Jaa, skulle det gå så skulle det vara väldigt coolt. dock tycker jag att det är konstigt med postfarmers som måste påpeka hur språket. försök skriva norska då.

Inaktiv

Ja nu ska man väll försöka att komma på en multimeddelande som svarar på alla frågor!hmmm!börjar uppifrån med ett par dussin öl frågan:om man sköter sig och har ett arbete man går till varje dag och in skaffar en lön som man sen köper sina egna öl av så har inte mamma och pappa mycket att säga till om!Själv då när går gränsen på åldern man ska börja få dricka?Har kanske lite med hur man dricker om man är mogen nog och vet på ett ungefär vad som är rimmligt att balja i sig!

Det här stuntet jag gjorde med mount guide etc är taget ur www.thottbot.com där den här infon stog!!

Sen vare lunarstorm frågan:Alldrig haft lunarstorm kommer alldrig att ha heller!sitter gärna mycket mera med fz!

orkar inte ens påpeka personer som bara skriver "WTF" "LOL"
osv!

Det där med att försöka vara ball:Nae du!Ball/cool är nog inte det rätta ordet!Tyckte väll som alla andra på fyllan en sen fredagskväll att jag hade en poäng i allt jag sa och skrev så jag var tvungen att förmedla det till hela svenska folket!vet väll säkert hur det kan vara?

sen 2 saker till:Har ni något emot ett sådant meddelande så varför hakar ni enspå andra som tycker det är skit roligt att se andras fel genom sin egen missär??1 sak kvar:tryckpressfrihet eller vafan det heter har man väll oxså!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Inaktiv

Sen vare en sak till det där med att vara norsk är kanske inte den bästa bortförklaringen men har bott här så pass länge så jag kan prata flytande svenska och skriva så folk förstår iallafall!OBS : har nästan glömt bort norskan oxså men brukar få återfall ibland!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Inaktiv

Faktiskt ganska kul 8)

Inaktiv

Han får ont i ögonen av att läsa hans svenska. Sluta våldta språket!

Inaktiv

Men alltså va? Jag har varit borta från WoW ett tag men då jag spelade kunde du inte tämja några egna mounts osv. har det ändrats eller snackar han bara en massa gojja?

Medlem

Goja skulle jag gissa och är 99% säker


signatur

Videomupp

Inaktiv

ursäkta mig lite för mitt ovårdade inlägg!det där med tame beast och mount låter faktiskt inte så rimmligt!läste om det som stod på thottbot tror att dom menar att man skulle döda den så kanske man fick en spell eller ngt åt det hållet ungefär sån där man får när man köper sig en pappegoja!!

HAHAH ASG!våldta svenska språket aa kan man säga!!
obs:det är inte varje dag en finsk påpekar hur man ska hanterar svenska språket!ganska kul tycker jag!slutta at påpecka andras svenska!!!!!!!!!!!!!!bätre at jag skrevit så har is tälet????var glad att jag anstränger mig så att det blir någor lunda förståligt finns jue faktiskt värre fall av språkmisshandel än det jag styr med!:)

det jag däremot inte vet om du är infödd i sverige?illern


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Medlem

Jag tycker att ditt språk är ganska ok faktiskt. Däremot skulle jag uppskatta ett mellanslag här och där...

Medlem
Skrivet av pliskin88:

HAHAH ASG!våldta svenska språket aa kan man säga!!
obs:det är inte varje dag en finsk påpekar hur man ska hanterar svenska språket!

Var du inte norsk ?

Medlem

Jag ser denna tråd som min julklapp. Har jag lite tråkigt kan jag alltid läsa här igen och få mig ett gott skratt.

Tack pliskin88 och God jul till resten av FZ!

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv
Skrivet av V!ruS!:
Skrivet av pliskin88:

HAHAH ASG!våldta svenska språket aa kan man säga!!
obs:det är inte varje dag en finsk påpekar hur man ska hanterar svenska språket!

Var du inte norsk ?

Har inte skrivit att jag inte är det häller eller?
Menade mera med att jag fick kritik för min svenska av en finsk!norska är faktiskt ganska likt svenska i gemfört med finska!!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Inaktiv

Plugga in din svenska lite bättre, du har missat många basic grejer;)

12
Skriv svar