Medlem
Intressant.

Att ett helt community kan gå åt helvete med en ny patch Nästan alla sidor jag kan komma på är nere, överfulla eller bara allmänt sega

Inaktiv

det är för att alla addons slutar fungera samtidigt som servrarna blir floodade av folk som vill specca om så då sitter folk och spammar uppdatera på addonsidorna sålänge allt annat e nere

Medlem

Hela internet verkar segt när WoW ska patchas!


signatur

Meep!

Medlem

Takt: Jo jag vet.
Tror inte någon patch har åstakommit så mycket problem som denna patchen gör atm

Medlem

Kato eller ungefär alla stora patchar till wow har varit exakt likadana. Servarna har varit totalt onåbara, krashat, försenade, forumen gått ner osv. Så förstår inte vad problemet är, glo lite på tv, prova senare i kväll/natt eller ännu bättre i morgon.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Att servern är som den brukar vara är jag inte förvånad över, utan att alla sidor som innehåller wow grejer är nere med, eller överlastade.
Jag sitter o pluggar webdesign så jag stör mig inte så mycket atm
Vad jag tyckte, vilket du hade upptäckt om du behagat dig att läsa, istället för att bara anta att det är en whine tråd är att ALLT går ner, det brukar det inte göra, Curse brukar det, men inte alla sidor

Inaktiv

Jag lyckades faktiskt köra en AB-match, men det var inte särskilt skoj när jag hade 6-8 sek cast time på SW: Pain.

nj
Medlem
Skrivet av Kato:

Att servern är som den brukar vara är jag inte förvånad över, utan att alla sidor som innehåller wow grejer är nere med, eller överlastade.

Det är verkligen så standard det bara kan bli, vill minnas att det var illa vid 1.3-patchen och fortsatte vara lika illa vid i stort sett varenda content patch till 1.11 (efter vilken jag slutade spela WoW).

Curse-Gaming, ui.worldofwar.net (som ska ha gått på sitt lågbandbreddsläge, men ändå varit onåbar), wowinterface vill jag minnas har varit mer eller mindre fullständigt onåbara vid varje tillfälle då det släppts en ny content patch.

Inaktiv

Ja, jisses, denna pacthen sköt SAMTLIGA mina ui-addons i sank

Dock gillar jag det nya prälle-shadow-trädet


signatur

Snus är snus och mus är mus

Gen
Medlem
Skrivet av Hoodkurt:

Ja, jisses, denna pacthen sköt SAMTLIGA mina ui-addons i sank

Dock gillar jag det nya prälle-shadow-trädet

En total katastrof imo

(både addons och präster)

Medlem

Nj: Måhända, kan inte minnas att det har varit så, jag har inte haft några problem med det ialla fall.
Patchen tyckte jag överlag va väldigt bra, först o främst att få slippa lfg kanalen....
Sen har jag haft kul med shamans nya speccs också, earth shield är tok imba
DW va skoj ochså, kanske inte ZOMG OMG LOOK AT ME I IS R KING IS IN ISNTANCE! Men den va duglig

Medlem

Jag saknar LFG - bästa underhållningen när man flög...
Men som sagt, det är inte många addons som funkar bra just nu.

Medlem

Addonsen kommer ju fixas, största problemet jag ser just nu är att detox/decursive och dylike addons inte kommer att funka. Visst det går att dispella för hand, men det tar tid, och tid har man oftast inte gott om när sådana tillfällen är på tal. Och präster får ne group dispell, YAY, svindyr och allt..
Vet inte hur redigt hur blizzard resonerar i detta sammanhanget, men dom måste la ha sett en väldigt bra anledning till att inte låta oss använda sådana addons.

Inaktiv

du får helt enkelt lära dig att decursa

Medlem
Skrivet av Hoodkurt:

Ja, jisses, denna pacthen sköt SAMTLIGA mina ui-addons i sank

Dock gillar jag det nya prälle-shadow-trädet

Misery är cool men vampiric touch är nog den sämst skit jag sett. Ser folk kasta den på mig och återfår HEALA 8 mana. Wow. Nästan så jag blir avis när jag inte får +8 mana när jag kastar spells.


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av Takt:

du får helt enkelt lära dig att decursa

Hoppas dom då tunar boss fighterna så att man har tid på sig att decursa...

Medlem
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av Hoodkurt:

Ja, jisses, denna pacthen sköt SAMTLIGA mina ui-addons i sank

Dock gillar jag det nya prälle-shadow-trädet

Misery är cool men vampiric touch är nog den sämst skit jag sett. Ser folk kasta den på mig och återfår HEALA 8 mana. Wow. Nästan så jag blir avis när jag inte får +8 mana när jag kastar spells.

8mana är väl för självticket antar jag

en mindblast hit på 1000 ger iallafall 50mana till alla i partyt!

dock är den väl trevligare i långa pve fighter än i pvp


signatur

shortbow.gif

Medlem
Skrivet av henko:
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av Hoodkurt:

Ja, jisses, denna pacthen sköt SAMTLIGA mina ui-addons i sank

Dock gillar jag det nya prälle-shadow-trädet

Misery är cool men vampiric touch är nog den sämst skit jag sett. Ser folk kasta den på mig och återfår HEALA 8 mana. Wow. Nästan så jag blir avis när jag inte får +8 mana när jag kastar spells.

8mana är väl för självticket antar jag

en mindblast hit på 1000 ger iallafall 50mana till alla i partyt!

dock är den väl trevligare i långa pve fighter än i pvp

Precis. Det är en PvE skill för shadow priest men eftersom folk inte får spela shadow priest så är den värdelös. För PvP så ser jag det bara som bortkastade talents vilket typ 90% av alla priests inte verkar insett.


signatur
Medlem

En annan sak är väl LFG grejen... Visst är den bra och så.Man får en group snabbt och lätt men nackdelen är att lvl 56-59 vill också följa med så man groupas upp med dom... Borde finnas typ som en level filter + att man kan inte tex leta efter en group till uldaman om man vill dit. (Om man är lvl 60 kan man iaf inte) Jag ger LFG systemet :up::up::up:

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Precis. Det är en PvE skill för shadow priest men eftersom folk inte får spela shadow priest så är den värdelös. För PvP så ser jag det bara som bortkastade talents vilket typ 90% av alla priests inte verkar insett.

tanken är väl bra iaf, att all skada som prästen gör ger lite liv och hp om man har vampiric embrace/touch uppe
men den behöver väl kanske tweakas lite innan den blir värd att använda


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar