Gen
Medlem
Status?

Sitter på jobbet och väntar ivert på att sticka hem och se hur det ser ut i Azeroth.

Är servrarna uppe? om så, är det kaos? Hur står det till med addons? Dom har ju implementerat senaste LUA versionen och det borde väl ställa till det ordentligt med allt sådant.

Medlem

Ett par servrar är väl uppe men inte Draenor (den som jag spelar på) så jag vet inte hur det ser ut...

Inaktiv

Vad jag har läst på diverse sidor så fungerar INGA addons som inte är uppdaterade till den nya koden.

Inaktiv

Fick precis ner patchen. Men jag kan inte logga in på just Tarren mill :O. Står bara "retrieving characterlist".

Medlem

Samma här. Tror det kommer efterhand, servrarna är tröga nu med så många som ska kolla säkert.


signatur

Videomupp

Gen
Medlem

WoW sidan är ju nere :/
Antar att trycket är enormt just nu.

Medlem

Står nu en lista med servrar som ska va nere till 17.. Men den servern jag spelar på (Aerie Peak) står inte med och funkar endå inte..

Medlem

Spelar just nu på Shattered Hand och den funkar iaf. Vad det gäller addons så funkar inte ett skit utan allt är "back to basics".


signatur
Medlem

Jag läste hur arenorna kommer att på denna patch på www.worldofwarcraft.com (US Sidan) och det var faktist coolt bara de att dom var ju i The Outlands... Kommer man kunna gå till The Outlands nu eller ?

Medlem

http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=11066&sid=1 = realmstatus

sidan är seg som *** dock
antar att hundratusen arga wow:are hammrar sidorna efter updates


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

Nepp, Tarren Mill är inte med på listan.
Funkar ändå inte, lyckats få upp character listan men jag kan inte logga in. Antar att det blir ganska mycket problem med en sån här stor patch.

Medlem

Verkar som Hakkar krashade. Fungerade ett tag, nu är den "Offline"

Medlem

hehe Jag får också bara "retrieving character list" på alla servrar, även de jag inte har några karaktärer på

Medlem

Står ny tid igen. 19:00 e dom som gäller nu! Så jag räknar att de kommer funka 12:00 imorgon.

Inaktiv

Nu kom jag in, hann dock bara vara in i 5 min sen krasha servern. Och alla NPC´s hade gömt sig.

Medlem
Skrivet av V!ruS!:

Jag läste hur arenorna kommer att på denna patch på www.worldofwarcraft.com (US Sidan) och det var faktist coolt bara de att dom var ju i The Outlands... Kommer man kunna gå till The Outlands nu eller ?

Nej du måste köpa BC för att komma in i outland.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av V!ruS!:

Jag läste hur arenorna kommer att på denna patch på www.worldofwarcraft.com (US Sidan) och det var faktist coolt bara de att dom var ju i The Outlands... Kommer man kunna gå till The Outlands nu eller ?

Nej du måste köpa BC för att komma in i outland.

Tänkte väl det

Medlem
Skrivet av V!ruS!:
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av V!ruS!:

Jag läste hur arenorna kommer att på denna patch på www.worldofwarcraft.com (US Sidan) och det var faktist coolt bara de att dom var ju i The Outlands... Kommer man kunna gå till The Outlands nu eller ?

Nej du måste köpa BC för att komma in i outland.

Tänkte väl det

Man måste väl även köpa BC för att kunna gå upp till lvl 70?

Medlem

Ja, med bara den gamla versionen installerad kan du inte göra annat än se på, allt kommer vara som det är atm

Medlem

Ja det måste man

Medlem

Japp, lvl 70 är TBC exklusivt. Likaså är Outlands.

Medlem

alla enchants borta? WTF

Medlem

om alla mina enchants e borta blir jag ARG!!! enchanta mina grejer för 600g igår...

Inaktiv

Hoppas gnomerna fixar sidan snart iallafall

Medlem

Lol btw klockan är 20 över 7 altså det funkar inte ÄN...

Medlem

För dom servrarna som är ofc

Medlem

Det är färre realms som är uppe nu än vid 15 tiden

Medlem

Nej alla era enchants är inte borta, learn to read dom har ändrat färgerna bara, dom har vita färger nu, som den andra texten istället för gult som det va innan

Inaktiv

Enchants är inte borta, det är bara det att de står i vitt tillsammans med resten av vad sakerna föremålet gör.

Medlem

Fortfarande bara ett fåtal servrar uppe,


signatur
12
Skriv svar