Crusader strike mot en shaman (film)

Medlem
Crusader strike mot en shaman (film)

yepp, gjorde en film för någon dag sen, men den blev kass när ja redigerade den så den kommer snart. Men ja tog ut detta klippet iaf. detta är inte 1 på 200, nästan alla kills ser ut som har på test servern, men som sagt, dom är inte nerfade där...

http://www.youtube.com/watch?v=W1ouaV0OH8A

Inaktiv

Otroligt bra film.

Medlem
Medlem

duktigt av honom att inte använda grounding totem

Medlem

Nice att shamanen vet vad han gör också >.<

Medlem

Hehe, skojig film. Tillägas bör göras att en shaman står inte pall mot en plate class i melee.. Enhancment is the gimp i pvp. Hade det varit elemental så hade fröken paladin tröttnat och gett upp för länge sen.

Medlem

Måste säga som tidigare talare gjort. Shamanen vet inte alls vad han gör. o vad har han för gear?

Enchantment, elemental så går för mina händer iaf de flesta loladiner ner ganska fort.

(Btw, skulle älska o ha svärd som shaman. Varför Blizzard!?)

Medlem

Rizzt för att Shamaner är primitiva, de använder inte sofistikerade vapen så som svärd. Druider är likadana, men använder ej heller yxor pga att dem är gjorda för att skada naturen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Gen
Medlem

Hehe, wardancer Bra skrivet

Medlem

Ahh! Me orc, me smach you head big time! Ugg Ugg!

Yxor kan vi bära. 2h och 1h.

Men Orcer är fortfarande närmast mitt hjärta :heart:

Medlem

Yeah, gearen han har är bra, tror jag, ser inte så bra på shoulders och sånt, men dark edge of insanity går inte att ta miste på. Men som sagt, oavsett om han har feting yxa så tar soakar han melee dmg för jävla dåligt, och tillråga på det så verkar shamanen inte veta vad han håller på med för fem öre

Fast det är ju inte det det handlar om eller hur? Crusader strike är nice, trodde den skulle göra mer än det faktiskt, men endå, ms light..

1
Skriv svar