Medlem
Sälja account

hur funkar det på blocket? hur får jag pengarna och sånt, paypal? konto överföring? jag är fet noob på sånt

skulle verkligen uppskatta upplysningar

Medlem

Hur du gör och hur du får pengarna väljer du ju själv.


signatur
Medlem

Jag drog upp en annons, folk adda mig på msn och hittade en som verkade intresserad, han kollade lite ingame och frågade olika saker, sen fick han lite personuppgifter om mig sen la han in pengarna på mitt konto och han fick all account information.


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Alltid undrat lite över vad accounts är värda. Självkberor det på vad för chars vad för levels och vad för gear, pengar osv.

Av nyfikenhet vad tror ni följande skulle vara värt ?
Följande chars är alla på samma servern.

Mage60 - BWL och AQ40 Gear.
Hunter60 - MC Gear - Hunter Q Bågen
Priest60 - (Dwarf) - ZG och AQ20 Gear
Warlock60 - AV ZG & AQ20 Gear
Warrior60 - Inget över UBRS Gear
Paladin54 - Normal blandat Blå gear.
Rogue52 - Normal blandat Blå gear.
Druid51 - Normal blandat Blå gear.

Totalt Sett tror jag har alla professions.
Tailoring 300, Alchemist 300, Herbalist300, Tailoring 300 (Dragon), Enchanting 300, Engenering 300 (Goblin), Blacksmithing 2xx (Vem orkar) Och varje skill har som agt tonvis med recept som är värda massvis.

Guld är la över 2000g i rena pengar sedan är det saker på banker som säkert är värt mins samma summa. Enchants osv. 3st Beast, Warlock decks och en tonvis med Enchants, Herbs och allt annat man kan tänka sig.

Medlem

250 spänn kanske

Gen
Medlem

3000 kr lr mer. Det är ju trots allt 5 chars och 600kr pengar (räknat i ebay värde)

Medlem
Skrivet av Skitz:

Jag drog upp en annons, folk adda mig på msn och hittade en som verkade intresserad, han kollade lite ingame och frågade olika saker, sen fick han lite personuppgifter om mig sen la han in pengarna på mitt konto och han fick all account information.

hur kunde han kolla på ditt acc innan du gav han account pass etc, var ni bredvid varandra eller

Inaktiv

En kille jag känner lyckades lura till sig ett acc över msn. Så om jag skulle sälja mittt acc skulle jag nog göra det öga mot öga med köparen.

Inaktiv

är de inte olagligt o sälja acc?

Medlem

Visst är det olagligt men ingen bryr sig

Medlem

det är inte alls olagligt, det är emot deras "Policy" eller vad det heter "regulations" etc, om man bryter mot dom blir/kan man bli bannad

Inaktiv

sorry kunde bara inte låta bli o skriva så;)

1
Skriv svar