Gen
Medlem
PTR

Som ni säkert alla vet har PTR vart uppe i några dagar nu men få har lyckats kopiera in sina chars p.g.a. att sidan gett errors vid överbelastning (även kl 7 på morgonen). Men nu verkar det ha släppt. Lyckades kopiera min char runt 09:30 på morgonen och vet många andra som lyckats. Det står att det ska ta 3 dagar men nu står det "Successful".

Kolla in http://www.wow-europe.com/ptr/ och tanka hem patchen ni med

Jee
Medlem

Funkar inte för mej. :-/


signatur

Eller inte?

Medlem

Helt klart läckert att de skippat premade chars, kön har inte varit över 1k sedan de öppnade servern den 2a november. Verkar som om da lowbies/casuals inte orkar lira sina egna chars

edit; DANG, loggade precis på och fick se 1807 pers kö, nvm! ;p

Inaktiv

vad är detta?

Medlem

test server tippar jag


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Jee
Medlem

Lyckas fortfarande inte kopiera över. Jag som ville PvPa lite. Har inte gjort det med min 60 sen crossrealm kom.


signatur

Eller inte?

Medlem

Lyckas ínte heller Trökigt....

Medlem

Dem vill att jag ska byta namn på min lv60 gnome mage för nån name violation sak... har haft gubben i ett år nu utan några problem innan... knassiga blizzard... så det blir ingen ptr för min del...

Inaktiv

Och vad hette du?

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Dem vill att jag ska byta namn på min lv60 gnome mage för nån name violation sak... har haft gubben i ett år nu utan några problem innan... knassiga blizzard... så det blir ingen ptr för min del...

Fick samma meddelande på min warrior, det var ju bara att byta namn, vad spelar det för roll vad du heter på ptr?


signatur

Meep!

Medlem

I r Dyppe/Dype/Milkmeplz x_x

Gen
Medlem
Skrivet av BlackZam:

Dem vill att jag ska byta namn på min lv60 gnome mage för nån name violation sak... har haft gubben i ett år nu utan några problem innan... knassiga blizzard... så det blir ingen ptr för min del...

Om du menar att Blizzard vill att du ska byta namn när du loggar in på PTR är det ju inte så konstigt. Det fick jag också göra.

Alla ändringar du gör på din kopierade char stannar där eftersom det inte är din original char utan en kopierad char

Inaktiv

Tänk till nu grabbar, om alla människor får kopiera sina chars från alla olia servers till en och samma server, vad tror ni händer?

......

Bingo was his name! Nånstans här nere trillar poletten ner och när du läser det här är det överflödigt, men ändå here goes! Ditt namn är troligen inte unikt när vi pratar det här antalet människor och någon har redan kopierat sin char som har samma namn som just dig!

Out!

*edit stavning*

Medlem

nerf locks


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar