Medlem
Tier 5

Finns bilder på vissa klassers tier 5 uppe på WoRaids forum. Warrior, präst, paladin, warlock, mage och rogue. Hunter och shaman är påväg verkar det som.

[http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=1264]

Tror fan det kommer sluta med att alla rullar warlock, känns nästan som om blizzard villl det.

Medlem

tror fan dom vill det , sjuklt snyggt.... men vafan t5... hur många timmat från dag ett tar det inte innan man får det där settet? Det kommer ju bli så att alla som itne har något liv vinner!!!

Medlem

haha ja...tur man redan har en lvl 60 warlock, tror dock att detta settet förblir i mina fantasier. MEN om det blir så att det endast skall vara 20 manna räder nu i outland så kanske det blir lättare att organisera räder och KANSKE går snabbare att få dessa set!

Vem vet:)

Medlem

synd att man alldrig kommer att få ett sånt sett
Har inte ens fått tier 1 för att det är omöjligt som rogue att komma in i en guild


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av azak:

tror fan dom vill det , sjuklt snyggt.... men vafan t5... hur många timmat från dag ett tar det inte innan man får det där settet? Det kommer ju bli så att alla som itne har något liv vinner!!!

Det är vad det går ut på.

Eller snarare: Det ska ta lång tid som möjligt, så att folk ska spela för evigt.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Gen
Medlem

Gött, mages ser ut som Scarlet Monastery Monks :evil::down:

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

synd att man alldrig kommer att få ett sånt sett
Har inte ens fått tier 1 för att det är omöjligt som rogue att komma in i en guild

inga problem, du farmar bara ubrs, brd tills du har mer än 150 i FR så ska du se att du kommer in.
- Modemis

Inaktiv

*sigh* varför ska alla andra klasser få så snygga set utom mages??
Är det mages straff för deras tier 2 (framför allt shoulders)??
Och alltid så får warlocks dom snyggaste seten också.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

är dessa bilder officiella från blizzard vad jag kan se i tråden är vissa det andra är moddade så känns lite dumt o dreggla över nått man inte vet blir så..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av schassen:

*sigh* varför ska alla andra klasser få så snygga set utom mages??
Är det mages straff för deras tier 2 (framför allt shoulders)??
Och alltid så får warlocks dom snyggaste seten också.

Lite synd då att Netherwind mantle är nästan lika fula Pauldrons of Wrath och det säger då inte lite.


signatur
Medlem
Skrivet av Notumforce:

är dessa bilder officiella från blizzard vad jag kan se i tråden är vissa det andra är moddade så känns lite dumt o dreggla över nått man inte vet blir så..

Suck.... Behöver man svara på en sån här dum fråga eller ?

Officiella T5. Suck....

Nej det är inte officiella utan det är vad personer som är mycket nyfikna har lyckas smussla fram dessa bilder utan att blizzard tycker om detta.

Hunters och Shamaneran är inte färdigritade ännu.

Sure dom är inte officiella men dom kommer säkert med 95% säkerhet vara dom bilderna som blir sedan. Självklart med några små ändringar. På samma sätt som innan Blizzard släppte nya warriors skills...så fans information om abillited några månader innan, samma hära inte officiell information uten information som folk har lyckats smyga till sigutan blizzards godkännande.

Alltså en person med så många poster som du har gjort på forumet så antar man att du skulle veta lite mera om sånthära.. Men men.. vissa kanske bara sitter och spammar Forumsposter för att få så många postsiffror som möjligt....

Medlem

TROLL!

sorry


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv
Skrivet av Wolfbane:

Alltså en person med så många poster som du har gjort på forumet så antar man att du skulle veta lite mera om sånthära.. Men men.. vissa kanske bara sitter och spammar Forumsposter för att få så många postsiffror som möjligt....

Haha, biter hans postantal på din självkänsla?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Asså... Om jag får säga så men man ändå inte får... IDIOT!

Finns folk med 5k+ poster och inte en enda i wow forumet. Bara för att du har lyckats peta in 40 st i wow forumet så betyder inte det att alla har det. Typ 2000 av mina ligger säkert i Diablo 2 forumet.


signatur
Medlem

Taffligt att mage får ännu än klänning. Blizz borde fixa nåt mer könsneutralt, nu det ser ju ut som man ska föreläsa på nåns bar mitzvah.

Medlem

Osmaklig logik...
Jag har snart 1k poster och jag ställer fortfarande (ibland) dumma frågor - blir det mer förbjudet för att jag har fler posts? I så fall måste jag sluta posta på en gång!

Kallas det inte datamining när man får fram sådana här saker?

Inaktiv

Kan inte mäta en medlems kunskap genom att kolla på antalet Poster, det borde väl vara ganska självklart.
Nej, byt attityd Wolfbane...

Medlem

Post count = e-peen


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

synd att man alldrig kommer att få ett sånt sett. Har inte ens fått tier 1 för att det är omöjligt som rogue att komma in i en guild

Du kan ju alltid byta server eller (om servern är tillräckligt bra) joina pugs .. eller så gör du som Modemis föreslog, spendera en helg på att skaffa fr ^^

Gen
Medlem
Skrivet av toepk:

Taffligt att mage får ännu än klänning. Blizz borde fixa nåt mer könsneutralt, nu det ser ju ut som man ska föreläsa på nåns bar mitzvah.

Inte bara det, Tier 5 ska ju SE legendary ut. Trots allt lär alla T5 set vara imba. Man vill verkligen gråta...

Medlem
Skrivet av toepk:

Taffligt att mage får ännu än klänning. Blizz borde fixa nåt mer könsneutralt, nu det ser ju ut som man ska föreläsa på nåns bar mitzvah.

vad tycker du en mage borde ha istället för en "robe"?
kanske c00la hiphop byxor och en sliten tshirt?


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar