För er som köper gamer card

Medlem
För er som köper gamer card

Tänkte tipsa er att webhallen har nedladdings bara gamer cards. Vet inte om det är gamalt, såg det i förgår.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=66077

Funkar väldigt bra. Det kostar 245 kr och man får det skickat till sin emial. Man måste ha internet bank eller visa ect.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

m1
Medlem

skulle vara bättre om man kunde köpa dom på faktura på nåt sätt. känns bara som det blir krångligare att först köpa det med visa på webhallen och vänta på att dom skickar en kod istället för att registrera sitt visa direkt hos blizzard
fast det är klart, har man tillgång till internetbank och inte kreditkort så är det ju smidigt.

Medlem

Jo för det är verkligen smidigt att folk utan pengar köper på faktura för att spela wow och se ninte betala det.....


signatur
m1
Medlem

man kan ju köpa andra saker på faktura, varför skulle det vara annorlunda? i så fall kan man ju lika gärna strunta i att betala en dvd-film eller ett nätverkskort.

Medlem

Ever heard the word addicted?


signatur
Inaktiv

Faktura för privatpersoner brukar vara rätt kort, dessutom slipper man den j***a PF avgiften. Visste ni förresten att de som skickar på PF får pengar av posten, dvs en kickback. Stryk ska de ha, sänk PF priset istället så köper jag mer onödig skit eller skicka på faktura.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

issåna fallså kan man ju lika järna köpa månader me kort:evil:


signatur

Simon

Medlem

kan tänka mig att det är bra för föräldrar som står för kostnaden att kunna få koden per email.

Har personen som spelar ett visa kort så finns det ingen vits med att köra med gamecard..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Storebror ser dig inte lika mycket om du kör med timecard? Risken att någon sniffar dina kreditkortssiffror är like med noll när du har timecard(fast vem använder det när det finns e-kort)?
Undra hur många wow pundare som åkt fast för att de snattat timecards?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem
Skrivet av Hunken:

Undra hur många wow pundare som åkt fast för att de snattat timecards?

korten ligger inte i fodralet. Du får ett nytt från disken.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Hunken:

Storebror ser dig inte lika mycket om du kör med timecard? Risken att någon sniffar dina kreditkortssiffror är like med noll när du har timecard(fast vem använder det när det finns e-kort)?
Undra hur många wow pundare som åkt fast för att de snattat timecards?

Risken med kreditkort är överdriven köper man på ställen som har bra rykte så är risken minimal.

och skulle olyckan vara framme så ersätter banken dig om nån skulle rensa ditt konto.

Själv blivit drabbad en gång där en inlösare hade blivit hackad och var tror ca 50000 kortnummer ute på drift så där ringde banken upp mig och bad mig spärra mitt kort sagt o gjort fick ett nytt kort inom par dagar.

Så länge du köper på ställen som är verifierade och har erkända inlösare så är det lugnt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Hunken:

Storebror ser dig inte lika mycket om du kör med timecard?

lite paranoid?


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar