Roligaste classen

Inaktiv
Roligaste classen

Villken class är roligaste?


signatur

"Hit me!"

Medlem

Jag tycker warlock är den absolut roligaste klassen, den har så mkt utilities.

Andra plats kommer nog Rouge eller kanske Hunter.

Medlem

Tja, jag tycker priest. Man är alltid älskad, alla vill ha en, och att stå och heala är inte så svårt som alla säger det ska vara. Inte en klass för alla dock.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Rogue skulle jag säga.

Ferianne - Night Elf Rogue 60 - Lightning's blade (första gubben) 300 enchanting/herb
Ferianne - Night Elf Rogue 60 - Vek'nilash (Skapades innan servertransfer) 300 Engineer/Miner
Shuntensatsu - Undead Rogue 2x - Magtheridon (nya gubben, polarna gillar att flytta)

Kommer nog göra en BE rogue sen, undead är så sletet.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Rogue skulle jag säga.

Ferianne - Night Elf Rogue 60 - Lightning's blade (första gubben) 300 enchanting/herb
Ferianne - Night Elf Rogue 60 - Vek'nilash (Skapades innan servertransfer) 300 Engineer/Miner
Shuntensatsu - Undead Rogue 2x - Magtheridon (nya gubben, polarna gillar att flytta)

Kommer nog göra en BE rogue sen, undead är så sletet.

Haha har du 4st Rouges? 8)

Du måste verkligen älska klassen ^^

Inaktiv

Nej, 3 Rogues är seriösa.
Självklart älskar man Rogue!

Men spelar nog oftast rollen som tjuv, agent eller lönnmödare i spel, Metal gear 1-3, splinter cell 1-2, Hitman codename 47, Thief 1-3, Commandos 1-3, Recon på BF2142, stealthspel osv.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Just nu älskar jag min warrior. Har äntligen lyckats fånga lite gear till henne och då är klassen helt plötsligt mycket mycket roligare.


signatur
Medlem

rogue


signatur

Meep!

Medlem

Warlocks ftw !

Gen
Medlem

Mage, men lock verkar riktigt kul.

Medlem
Medlem

får väl säga priest då det är det enda jag spelat än så länge.. iofs har jag en hunter på lvl 14 men det räknas knappt.

Inaktiv

tycker att både mage, warrior och paladin är roliga på olika sätt...

mage gör en hel del skada men tål inget mer eller mindre, warrior gör inte lika mycke skada men tål desto mer och paladin har inte spelat så många lvlar än(är 19 just nu) så där ver jag väll igentligen itne vad jag pratar om riktigt men skoj än så länge är de

Medlem

Jag tycker Hunter och Mage är roligast, men pga av att dom är ranged dps!

Medlem

Tja fram till 60 är la druid ganska kul. sen blir du dock oftast ganska låst att leka semi healer ;F

men vist med schysst pvp rustning äger vi sönder allt i ab iaf

(undantag av shamaner då de är alltid en klåda i stjärten)


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem
Skrivet av Lash:

Tja fram till 60 är la druid ganska kul. sen blir du dock oftast ganska låst att leka semi healer ;F

men vist med schysst pvp rustning äger vi sönder allt i ab iaf

(undantag av shamaner då de är alltid en klåda i stjärten)

tillåt mig småle

men dom gånger jag stöter på druider i ab springer dom mest iväg tyvärr, efter att ha spammat moonfire några gånger..


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:
Skrivet av Lash:

Tja fram till 60 är la druid ganska kul. sen blir du dock oftast ganska låst att leka semi healer ;F

men vist med schysst pvp rustning äger vi sönder allt i ab iaf

(undantag av shamaner då de är alltid en klåda i stjärten)

tillåt mig småle

men dom gånger jag stöter på druider i ab springer dom mest iväg tyvärr, efter att ha spammat moonfire några gånger..

Ehum.. jaha du and the point is?

spelar ju för tusan själv druid och jag kan då utan problem plocka vilken klass jag vill. naturligtvis åker jag lika lätt på spöa av dom beror ju på vem som spelar.. eller ja rogues kan ja med lätthet säga att jag aldrig loser itmot 1vs1


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

haha


signatur

Meep!

Medlem

Måste hålla med Phobo. Aldrig fått stryk av en druid utan de har alltid fått fly oavsett vilken av mina chars jag spelar på.


signatur
Medlem

Vilken patch snackar vi om nu?

Warlock är roligtast, no doubt. Man kan göra så mycket skoj. Dessutom är lock + shaman en galen combo.

Hunter är iof farligt roligt också

Tanka tycker jag är roligt också, så. Lock, hunt och warr är roligast


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv

jag är bäst på peeweepeen!!!1!1
I NEVER DIE! I ALWAYS KILL!

druider suger fan, har en själv.. gimpklass.. skönt när dom kliar en i ryggen när man springer med flaggan dock *flame*


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Mina chars på Frostwhisper.

Mage 60
Hunter 60
Warrior 60
Priest 60
Warlock 59
Paladin 52
Rogue 49
Druid 48

Men av dom klasser jag lirat så tycker jag helt klart warlocks är det roligaste och lira. Sure Priest är oerhört soft att lira så det beror iförsig lite vilket humör jag är på men Warlocks är nog min favorit.

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Måste hålla med Phobo. Aldrig fått stryk av en druid utan de har alltid fått fly oavsett vilken av mina chars jag spelar på.

så för att du och han inte åker på spö är klassen dålig? eller alla som spelar klassen dålig? hahaha.


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Inaktiv

Paladin var då fan inte så attraktiv haha :P.. jag tycker den är hyffsat rolig än så länge (lvl 49), men skulle då gärna velat prova på rogue.


signatur

"Hit me!"

Medlem

jag tycker helt klart paladin är roligast,

att kunna kombinera svärdviftande med healing lite magi och kunna återuppliva döda är suveränt.

överlever helt klart längst som paladin.

Inaktiv

Min warrior var roligast på slutet.Hunter, jättestor besvikelse.Warlock tråkig.Priesten bara dör när inte är shadow.Mage var ju kul också men lite samma sak hela tiden.Shaman -tråkig -dör utan shield,Rouge ,tråkig.Paladin, jobbig men lever länge.Min warrior dog alltid när började spela wow och var allmänt tråkig.Sen spelade jag de andra klasserna och blev bar less på wow,spelade warriorn igen och voila,kul och med rätt gear så dog man inte ,bara rusa in och slå ner bunten.

Inaktiv

Min 60 shadow priest med hyffsat mycket +shadow dmg är grymt kul i pvp. Min 30 paladin är heller inte så tråkig

Inaktiv

Glömde druiden,spelat minst druid-gillar inte night elf male och bear karaktären ser inte bra ut heller, men lever man länge som bearform också.

Medlem

Warlock, vem vill inte ha en caster som tål stryk?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Har spelat både mage och rogue och måste säga att när det gäller pvp är rogue överlägset roligast, pve är det mage som gäller ;>


signatur

"desperate times takes desperate measures"

12
Skriv svar