Inaktiv
För beroende?

Tjej 20+: Men du verkar så nere, har det hänt något?
Lågmäld kille 20+: Ja, fast det låter så löjligt så jag vill inte berätta det.
Tjej 20+: Äh, kom igen. Jag hör ju på dig att det är något!?
Lågmäld kille 20+: Ja okej, men lova att inte skratta? Jag blir utfryst på wow (world of warcraft). Får inte vara med i guildet längre.
Tjej 20+: Oj..vad tråkigt!
Lågmäld kille 20+: Jag får bara vara längst bak när vi ska attackera. Det känns så jävla förnedrande. Funderar på att lägga ner skiten och börja leva mitt vanliga liv igen.

Tillbaka till verkligheten.


signatur

Heja BoIS!

Inaktiv

Alltså MMORPG spel handlar om att du själv ska ta eget ansvar. Kan du inte göra det så ska du fan inte börja lira sånna spel heller.

Medlem
Skrivet av PrizmaN:

Alltså MMORPG spel handlar om att du själv ska ta eget ansvar. Kan du inte göra det så ska du fan inte börja lira sånna spel heller.

Handlar inte ALLA spel om att ha kul eller har jag missuppfattat


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Nej, nej, nej - det handlar ju om att vinna!

Inaktiv

Wow handlar ju bara om att få Ph4t l00t.. jävligt sorgligt!

Inaktiv

näe.. det handlar om att ha roligt GENOM att skaffa phat loot och spela med den, eller hur?
har man inte kul är man hjärndöd om man fortsätter spela


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Gen
Medlem

Kolla in detta Där har du übern0rdar

http://video.google.com/videoplay?docid=-4743158998852093236

I loled som man säger

Medlem
Skrivet av Akesson_:

Tjej 20+: Men du verkar så nere, har det hänt något?
Lågmäld kille 20+: Ja, fast det låter så löjligt så jag vill inte berätta det.
Tjej 20+: Äh, kom igen. Jag hör ju på dig att det är något!?
Lågmäld kille 20+: Ja okej, men lova att inte skratta? Jag blir utfryst på wow (world of warcraft). Får inte vara med i guildet längre.
Tjej 20+: Oj..vad tråkigt!
Lågmäld kille 20+: Jag får bara vara längst bak när vi ska attackera. Det känns så jävla förnedrande. Funderar på att lägga ner skiten och börja leva mitt vanliga liv igen.

Tillbaka till verkligheten.

Är det bara jag som vill vara längst bak?

Medlem
Skrivet av Gen:

Kolla in detta Där har du übern0rdar

http://video.google.com/videoplay?docid=-4743158998852093236

I loled som man säger

Detta va nog det bästa jag nånsin sett på google videos om jag ska vara ärlig. Läskigt rolig.


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av Gen:

Kolla in detta Där har du übern0rdar

http://video.google.com/videoplay?docid=-4743158998852093236

I loled som man säger

Detta va nog det bästa jag nånsin sett på google videos om jag ska vara ärlig. Läskigt rolig.

Håller med Synd att den är så kort bara. Man vill ju se mer

Inaktiv

Bara jag som tror att "Lågmäld kille 20+: " är en Hunter eller en tygbärare?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Gen
Medlem

Säger du så p.g.a. dom står längst bak i raiden?

Inaktiv

Om man är deprimerad över en sak som händer i wow ska man nog se över ens speladen mycket och till och med kanske fundera på att lägga av med det hela.
Och varför är det så viktigt att stå längst fram i raider då man attackerar?
Ja, förutom om man är nån mele klass då


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Bara för att man är deprimerad över ett spel behöver inte betyda att man är beroende, det betyder att man vågar lägga ner tid/energi och då om det inte går som man vill så är det klart att man blir lite. hmm, kanske inte deprimerade men något åt det hållet iaf.

Medlem

allt man bryr sig om/har roligt med har den inverkan på en då det går dåligt med det/i det/etc.

Men det är klart att man måste behålla perpektiv också, annars är det lätt att man halkar

Medlem

I lol'ed.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Heh jag lirade konstant från när spelet kom.. så en dag så fick jag för mig att jag skulle testa om det va sant vad kompisarna sa, att jag verkligen va beroende av spelet, så en dag stängde jag av wow och gick en månad utan att verkligen sakna det, så det är inte allitd beroenden som gör att folk lirar det, det är att vi inte har nått vettigare för oss, vilket i sig är ganska tragiskt iofs, men det är våra egna beslut.

Medlem

Bara mitt liv som inte influeras av att jag spelar wow en hel del?

Medlem

Dyppe: Kanske nån enstaka person till som inte influeras... kanske.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Citat:

Tjej 20+: Men du verkar så nere, har det hänt något?
Lågmäld kille 20+: Ja, fast det låter så löjligt så jag vill inte berätta det.
Tjej 20+: Äh, kom igen. Jag hör ju på dig att det är något!?
Lågmäld kille 20+: Ja okej, men lova att inte skratta? Jag blir utfryst på wow (world of warcraft). Får inte vara med i guildet längre.
Tjej 20+: Oj..vad tråkigt!
Lågmäld kille 20+: Jag får bara vara längst bak när vi ska attackera. Det känns så jävla förnedrande. Funderar på att lägga ner skiten och börja leva mitt vanliga liv igen.

va? det måste vara en noob som skrivit det där, vadå "får inte vara med i guildet"???? har han blivit kickad eller? han kanske sög. "jag måste stå längst bak blabla" jaha? noob, du kanske är caster -.- pucko

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Kolla in detta Där har du übern0rdar

http://video.google.com/videoplay?docid=-4743158998852093236

I loled som man säger

Nä, men, nä, ja, jag vet inte hur jag ska reagera på nått sånt här


signatur

Why are you so angry? Beacuse you took my xbox!!

Inaktiv

Mo0rvind detta är nog ett skämt

1
Skriv svar