Inaktiv
WoW Team

Hejsan alla Wow "Nördar"

Det är så här att jag har en community #InYourDreas som har : Cs Team och pågående Source team!
Och det är så att vi söker ett Wow till våran community så att vi kan bli stor community!
Så om ni har ngn guild som är intresserade så kan ni skicka ett mejl till mig "Wex91@hotmail.com" eller så kan ni kontaka "iyD`LilliiZ & iyD`tobz" i #InYourDreams!

Tack på förhand!

Mvh InYourDreams Crew

Medlem

Öhm, jag är inte säker på vad du menar? Ni söker ett Wow? Vill ni ha en guild eller vad vill ni ha? O_O


signatur

Videomupp

Inaktiv

Hängde inte heller med där

Medlem

Han vill att ett guild skall hänga i hans IRC kanal för att de skall vara många där så han får lite e-peen.


signatur
Inaktiv

Han vill ha en motsvarighet till en CS-Klan i WoW helt enkelt. Svårt att fatta va?

Medlem

^---... Ja faktiskt haha

Medlem

jaga idlers till kanaler på q-net är så -99 :s


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

Alltså, jag söker en guild :P, kanske inte var tillräckligt tydlig, men jag söker alltså en guild, så att vi blir en större community

Mvh LZ

Medlem

I STILL dont see the point. Varför skulle en guild använda IRC btw? Är det inte det man har /g för?


signatur

Videomupp

Medlem

Guildrecrutment channel? + att det är inte säkert att alla kommer från just din realm... Btw vilken realm är du från då?:D

Medlem
Skrivet av WildThing:

I STILL dont see the point. Varför skulle en guild använda IRC btw? Är det inte det man har /g för?

Jo för alla är ju inne i wow 24/7. Varför har man realm kanaler på irc då? Finns ju [5. LookingForGroup].


signatur
Medlem

Han vill ju bara helt enkelt ha ett guild som vill gå med i deras clan communitys om spelar lite olika spel, vad precis är det folk inte fattar?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

Han vill ju bara helt enkelt ha ett guild som vill gå med i deras clan communitys om spelar lite olika spel, vad precis är det folk inte fattar?

Bra! Äntligen någon som fattar !

Tack Wardancer

Mvh LZ:up:

Inaktiv

Om ingen fattar, är det ju fan ditt fel.

Medlem
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av WildThing:

I STILL dont see the point. Varför skulle en guild använda IRC btw? Är det inte det man har /g för?

Jo för alla är ju inne i wow 24/7. Varför har man realm kanaler på irc då? Finns ju [5. LookingForGroup].

Visserligen, är aldrig inne på wow nuförtiden, bara då jag vet att guilden har en runda. Men ändå, att en guild ska hänga på en IRC kanal är väl annorlunda än en för att leta pugs?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av WildThing:

I STILL dont see the point. Varför skulle en guild använda IRC btw? Är det inte det man har /g för?

Jo för alla är ju inne i wow 24/7. Varför har man realm kanaler på irc då? Finns ju [5. LookingForGroup].

Visserligen, är aldrig inne på wow nuförtiden, bara då jag vet att guilden har en runda. Men ändå, att en guild ska hänga på en IRC kanal är väl annorlunda än en för att leta pugs?

Tror inte du förstod vad jag menade denna gång heller.....


signatur
Medlem

What can i say, trött och varken Ircar eller lirar WoW som jag brukade -__-


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av henko:

jaga idlers till kanaler på q-net är så -99 :s


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Gen
Medlem

Ligger LFG på 5an nu? Trodde det var 4an

Medlem

Beror på vilka andra kanaler man har. Jag har 1. General, 2. Trade, 3. WorldDefense, 4. LocalDefense, 5.LookingForGroup, 6. "Guildkanal", osv.


signatur
Gen
Medlem

Just ja, World Def...

1
Skriv svar