Inaktiv
BETA

Vill bara säga att jag har vunnit en beta nyckel :).

Jag ska hålla er uppdaterade här

Inaktiv
Medlem

Grattis
Hur är det vinner man den bara eller måste man anmäla intresse också?

Gen
Medlem
Medlem
Skrivet av Jazman:

Grattis
Hur är det vinner man den bara eller måste man anmäla intresse också?

Mjoo, undrar jag också, kommer inte ihåg att det varit någon sign-up eller liknande.

Inaktiv

I alla filmer från betan är det ju killar med jättebra gear. Antar att dom bara tar in folk med typ full tier 2 eller bättre. Är dock inte helt hundra på det.

Inaktiv

Det har hållits vissa tävlingar om tillgång till betan som t.ex. en lvl 19 pvp tävling där 3 pers från min guild kom in. Sen vet jag bl.a. att Nihilum har tillgång för hela guilden, men det beror väl på att dom fortfarande är världsbäst. Lär väl finnas andra sätt att få tag i det också .. antar att ni får kolla runt lite på blizzards hemsida efter mer info

Medlem

De hade en "Picture contest" där min guild vann 25 nycklar att distrubera bla.


signatur
Inaktiv

Jag vann min nyckel genom en tävling på Pandahideout.com.

att det är massa folk med bra gear tror jag är för att du kan välja en lvl 60 char som blizzard laggt upp så du direkt kan dra till Outlands.
som när du testar PTR :).

jag har inte testat det själv än för nycklarna har inte sänts ut än.

Inaktiv

Okej, roligt att Bliz inte bara tar nördarna med mega epix. Vilken class ska du välja?

Inaktiv

en polare fick en nyckel av en Gm i hans guild, tyckte jag var schysst ska leecha så mycket jag bara kan!

Medlem

Du flyttar din egen char till test servern och detta tar ca 8 timmar eller mer. Stora delar av mitt guild lirar när vi inte raidar just nu.


signatur
Inaktiv

Pre-made characters funkar ej. Du kan bara kopiera över dina gubbs från vanliga realms.

Inaktiv

okej. trodde det var som på ptr.

jag ska göra en blood elf warlock :).
hoppas jag får den jävla nyckeln snart

Medlem

PTR för nya patchen ska inte ha premade gubbar heller så vitt jag har förstått det. Blev väl lite väl mkt folk som bara körde ptr för att få fet gear och en lvl 60 gubbe i några veckor.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

TBC är nog det enda spelet jag inte vill beta-testa. Vill verkligen sitta där hemma i mystofflorna och installera spelet för att sedan bege mig med min ko warrior på nya upptåg igen. Där allt ska vara nytt både för mig och för mina kompisar i guilden

Medlem

ko warrior:P lol


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Gen
Medlem
Skrivet av Wardancer:

PTR för nya patchen ska inte ha premade gubbar heller så vitt jag har förstått det. Blev väl lite väl mkt folk som bara körde ptr för att få fet gear och en lvl 60 gubbe i några veckor.

Precis! Blir ju roligare om man kan använda sin riktiga char istället.

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=79108003&sid...

1
Skriv svar