Största PvE servern!?

Medlem
Största PvE servern!?

Tjena. Ska flytta min hunter till nån annan PvE server. För på den jag är nu Aerie Peak så är de otroligt lite folk.

Kan man se nånstanns hur många de är aktiva på servrana?

//Frazz

Medlem

Största är väl Magtheridon, men på den jag spelar på (Hellscream) så tycker jag det är många aktiva folk. Är du Horde är du til loch med välkommen in i min guild


signatur

Videomupp

Inaktiv

Magtheridon är en PvP server, man kan inte byta från PvE till PvP.

Medlem

Spelar en Priest på Magtheridon. Men vill flytta min PvE hunter till en bättre PvE server. Och går ej att byta mellan PvE och PvP som dismembered sa.

Medlem

Aha, visste inte att Magtheridon var PVP ^_^ Men som sagt, hellscream ligger ganska bra till, många gillen som just blivit "bra" eller vad man ska kalla det.


signatur

Videomupp

Inaktiv

personligen tycker jag att wildhammer är en bra server, mycke svenskar osså.

Medlem

När jag körde pve så gillade jag Shadowsong

Medlem
Skrivet av WildThing:

Största är väl Magtheridon, men på den jag spelar på (Hellscream) så tycker jag det är många aktiva folk. Är du Horde är du til loch med välkommen in i min guild

Näe, skulle inte vilja säga att Hellscream är en server som är värd att emigrera till. (om du är horde dvs.) Folk flyttar därifrån dagligen, och det är ont om bra gillen som kommit en bit i endgame. ;<

Medlem

Jajo, den största blev väl disbanded, och så vitt jag vet finns det endast en som kommit till Naxx hordesidan. Dock så är det en del som "avancerar" snabbt genom MC och arbetar sig uppåt. Allt beror på ju vad Frazz har för krav och om han är beredd att gå genom MC eller vill direkt till Naxx.


signatur

Videomupp

Medlem

Skulle ändå vilja säga att det finns bättre val än HS.

Medlem
Skrivet av Fraizer:

Skulle ändå vilja säga att det finns bättre val än HS.

Jaja, men jag JAG vet inga bättre, ända andra jag lirat på är Draenor, som för övrigt suger -_-


signatur

Videomupp

Medlem

Runetotem är det ruggigt mycket folk på om det är det du menar med "största".


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Fraizer:

Skulle ändå vilja säga att det finns bättre val än HS.

Jaja, men jag JAG vet inga bättre, ända andra jag lirat på är Draenor, som för övrigt suger -_-

Hade du inte lirat på Shattered Hand också? lolz

Medlem
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Fraizer:

Skulle ändå vilja säga att det finns bättre val än HS.

Jaja, men jag JAG vet inga bättre, ända andra jag lirat på är Draenor, som för övrigt suger -_-

Hade du inte lirat på Shattered Hand också? lolz

Jo, det var ett mörkt kapitel i min WoW-historia. brrr. KEEP AWAY!


signatur

Videomupp

Medlem

vad hände med shattered hand? Nu vart jag nyfiken

Medlem

Tja, en massa omogna 9-13 åriga svenskar. Självklart finns det mer än det, men de sticker ut ganska bra >_< Fick man en whisper (Lirar präst) och inte villa komma blev man ganska snabbt flaemad för att man var en "hora". Glömmer aldrig då jag duellerade mot en rouge. Först så stack han in i skogen, blev osynlig, smög sig på en, men eftersom han sög så hårt så såg man han hela tiden. Attackerade han, fick ner han till 20% då han tar en swiftness potion, sticker ut i skogen, bandage och blir osynlig igen. Som präst så healar jag mig själv. Till slut fick jag han och bemöttes av "Healing bitch". Min egen guildie till och med. Jäkla rövhål det finns på den servern säger jag bara.


signatur

Videomupp

Medlem

Haha. Shattered Hang är bäst. Den servern är helt jävla förlorad. Man får PM på svenska från folk som heter svordommar och olika prylar på svenska så som lampfot och buskrunkare och allt vad de heter. Oavsett vad du heter eller var du är så vill folk spela med dig . Jag har fått erbjudande om att questa i zones på andra sidan världen och erbjudande om att spela SM hur många gånger som helst, trots DND msg om att jag inte vill spela så kommer 3-4 tells från samma person. Ångrar varje gång jag loggar in att jag valde att levla upp på den servern. :/


signatur
Medlem

Draenor äger ju! DRAENOR FTW!:up:

Medlem
Skrivet av V!ruS!:

Draenor äger ju! DRAENOR FTW!:up:

Å den lilla raden fick mig å aldrig någonsin vilja spela på den servern...

Inaktiv
Skrivet av TixFrix:

Haha. Shattered Hang är bäst. Den servern är helt jävla förlorad. Man får PM på svenska från folk som heter svordommar och olika prylar på svenska så som lampfot och buskrunkare och allt vad de heter. Oavsett vad du heter eller var du är så vill folk spela med dig . Jag har fått erbjudande om att questa i zones på andra sidan världen och erbjudande om att spela SM hur många gånger som helst, trots DND msg om att jag inte vill spela så kommer 3-4 tells från samma person. Ångrar varje gång jag loggar in att jag valde att levla upp på den servern. :/

Vi ska migrera så fort ni plockar 60. :heart:

puss

Inaktiv
Medlem

Jag vet inte om det är en fördel att spela på en stor realm.
Jag upplever det jobbigt att sitta och vänta i kö 15-20 min för att få logga in.

Medlem

Realm Online TZ Type Alliance Horde A/H Activity Ratio Overall
Kael'Thas 02/05 CET PVP 3,504 (100%) 3 (0%) 4.5 : 1 3,507

Alltså: 3,5k alliance och 3st horde haha online... den måste vara buggad... eller så ska jag fan bli den 4:e horden på den där servern hahaahahah!

Inaktiv
Inaktiv

Hur kan man tillåta en server att ha ca 7600 Alliance men endast 855 Horde?? Lär ju va kalasskoj på deras BG´s. Iaf innan uppdateringen.

Balance teams!

Medlem

jag skulle säga servern utan lagg där ens polare lirar :9


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar