Inaktiv
Aoe?

Jag och en kompis har nyss startat ny chars. Jag är mage o han är priest. Just nu är vi lvl 24 o jag undrar var det e bra o Aoe grinda. Det ända stället jag vet är i duskwood.

Medlem

Det finns gnolls i någorlunda level i wetlands som spawnar sjukt snabbt!
Och med snabbt så menar jag, nu, nu, nu, nu och så nu efter att man precis har tömt ett läger...
Finns det kistor i lägret hinner man inte alltid öppna den på grund av att man "blir avbruten"...

Inaktiv

*sigh* AoE grinda..kompis sa till mig att göra det då jag var runt 35+ med min mage för att det skulle ge mer xp och cash än att questa..gick totalt åt skogen.
Kan dok bero på att jag inte hade nån healer
Men hur som helst..saknade att göra en massa quester som alla andra har gjort även om det betyder döda den, spring ditt och lämna, repat x antal ggr eller skaffa det och det sen spring över halva landet för att lämna in sakerna.
Dok vet jag inte om man kan lvla snabbare genom att questa eller AOE grinda..själv gjorde jag en del quester,drog många instancer och enbart grindade mobs som fanns på vissa ställen i stor sammlingar (inte AoE)


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Inaktiv

http://www.wow-pro.com/node/600
vill du lvla snabbt och effektivt så är det här guiden väldigt bra

Inaktiv

Håller den där James på med nån Horde lvling guide? Glömde nämna att vi båda är undeads 8)

Jee
Medlem

Om du vill lvla riktigt snabbt och effektivt ska du köpa Joana's/Mancow's 1-60 horde guide eller Brian kopp's 1-60 Alliance guide. Kommer inte ihåg vad dem kostade. Mancow har lvlat en hunter 1-60 på lite mer än 4 dagar /played time.


signatur

Eller inte?

Inaktiv

http://www.wow-pro.com/node/739

där har du för hordes också, har hört mycket bra om Brian Kopp's guide men den här är ju iaf gratis dessutom så fokuserar den på questande istället för allt långtråkigt grindande, du känar mycket pengar och den innehåller också alla pre-q.

Inaktiv

asså.. betala för en guide bara för att få den en-två dagar snabbare än vad man själv kan fixa på utan större probs ;P

då kan man likagärna betala kina-leveling imo


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Gen
Medlem

Mycket dyrare, mycket bekvämare

Medlem

Personligen kör jag efter Jame's guide just nu för att jag redan levlat upp tre karaktärer till 60 och det blir väldigt mycket att man springer i samma rundor och gör exakt samma saker.

Eftersom hans guide tar en runt i hela Azeroth och visar upp en del undangömda quests och så, så får jag faktiskt se en del nytt vilket är kul. Och dom områden jag redan gjort förut får jag nu på ett väldigt effektivt sätt.


signatur

I never hate in plural.

Inaktiv

Körde James guide för alliance, mycket snabb och effektiv och man får se mycket av världen och man känner sig så trygg då han verkligen har tänkt på allting

Dessutom får man rätt mycket cash av alla quests (upplevde jag).

Inaktiv

Är det bara jag som är dum eller hans guide för horde innefattar den bara lvl 21 till 31?

Jee
Medlem

21-31 är bara första kapitlet.


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Hoppas han släpper en 40-50 snart, e 35 nu

Gen
Medlem

Känns det som att det går snabbt?

Medlem

alltså betala för att få ett dokument där de står, questa döda mobs känns lite onödigt?

ontopic så är det väl inte jätte effektivt att aoe grinda på så pass låg lvl som 24..

iallafall, peons i tarren mill är ok, men dom är ~lvl23-25

lvl 26-28 azure mine under tarren mill

har för mig att endel "Harpys" i stonetalon går att aoea, dem alldeles ovanför Desolace, ~lvl24-27 har jag för mig

30-31 har du ju farmen i arathi highlands, den längst upp i mitten av kartan


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar