Inaktiv
T4 film

Watch and enjoy!

[http://warcraftmovies.com/stream.php?id=29640]

/kan var så att ni redan har sett den eftersom den legat på warcraftmovies en tid men om inte så är det ett måste för alla wow-spelare

X9
Medlem

För en gångs skull känns det bra att spela Warlock.

Gen
Medlem

Funderar allvarligt på att rerolla till Warlock.

Mage T4 är så fult att det inte finns. Ser ut som T0.01 lr nåt =(

Medlem

Lol, bara jag som såg titeln "T4" och tänkte Terminator 4?


signatur

Videomupp

Medlem

Fanns en hel del coola men blizzard har hittils och kommer nog att få svårt att hitta ett snyggare skin till paladin än Judgement.


signatur
Inaktiv

fan warlock var riktigt najs.. synd bara att "auran" bara va en svart fläck. kändes inte direkt som om den var runt honom utan bara en fläck på honom hehe.. jaja kanske ser bättre ut ingame idk.

Medlem

ja... warlock var snygga... mages sög. >_<

Medlem

...och på prästens axlar hade Enterprise landat...

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Mage T4 är så fult att det inte finns. Ser ut som T0.01 lr nåt =(

Håller med..alla andra klasser fick mycket snygga set och vad får mages??
Är det kanske straffet för tier 2 shoulders mages har nu?


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

bah T4 rogue var inget specielt. Gillar warrior, hunter, priest och warlock T4 settet


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Undra va de va för set som va i introt me BE paladin mounten, om de är Pvp sett annars tyckte ja dom gjorde paladinernas fula :/

Gen
Medlem
Skrivet av schassen:
Skrivet av Gen:

Mage T4 är så fult att det inte finns. Ser ut som T0.01 lr nåt =(

Håller med..alla andra klasser fick mycket snygga set och vad får mages??
Är det kanske straffet för tier 2 shoulders mages har nu?

Du har säkert rätt. Blizzard tänkte att hopp...där fick mages se bra ut, nu får dom inte det längre.

Inaktiv

Bara för oss mages att vänta på t5 då :>

Inaktiv

hur fungerar detta med t1, 2, 3 ... hur får man det?

Inaktiv

du börjar med tier 0 i 5manna instancer(lvl 56+), dom fetaste bossarna där droppar den gearen, sen uppgaderar du (kanske) den till tier 0,5, efter det kommer molten core bossarba , Molten core är ett 40manna raid ställe, så det kan ta en stund att få just din gear... sen kommer bwl med Tier2 vidare med AQ40 tier 2,5 Naxx Tier3 osv och ja man måste ha bra gear fär att kunna ta nästa sorts Tier gear :/
ungefär så. e full, f¨r rätta imorrn

Medlem

t1, t2, t3, t4, t5, t6, tn+1
Never ending gear hunt!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av LannY:

t1, t2, t3, t4, t5, t6, tn+1
Never ending gear hunt!

Welcome to World of Warcraft


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

Ska bli så skönt att kunna skita i tier bla bla och böra köra min härliga pvp och få bättre pvpgear and dem som sitter och nöter samma raidinstans dag ut o dag in!!

Inaktiv

Och du nöter inte samma PvP instance dag ut och dag in då?

Inaktiv

Man nöter PvP "instancer" oxå men det är ju ständigt nytt motstånd. I PvE är det ju samma bossar hela tiden. Tycker dom borde ändra systemet för PVE så man inte behöver göra samma instance om och om igen utan att man kan koncentreara sig på nya bossar hela tiden.

Medlem

Jo.. Det är ju faktiskt olika namn på R14 warriorna man möter....


signatur
Inaktiv

TixFrix jag vet inte hur mkt du pvpat sen cross-server pvp men i vår "bg-grupp" (spelar på bloodscalp) så är det vääldigt blandat folk, inte alls så mycket premade som jag trott, vilket är mycket skönt!
Jag quear både WSG/AB och jag har aldrig behövt mött premade i båda, så om det är premade i den jag kommer in i först brukar jag bara byta när nya que kommer upp.

Sen är ju cross-server bg-grupper helt underbart AV är instantkö vilken tid på dygnet det än är och WSG/AB är aldrig mer än 3-4 minuter!

Medlem
Skrivet av Ninadar:

TixFrix jag vet inte hur mkt du pvpat sen cross-server pvp men i vår "bg-grupp" (spelar på bloodscalp) så är det vääldigt blandat folk, inte alls så mycket premade som jag trott, vilket är mycket skönt!
Jag quear både WSG/AB och jag har aldrig behövt mött premade i båda, så om det är premade i den jag kommer in i först brukar jag bara byta när nya que kommer upp.

Sen är ju cross-server bg-grupper helt underbart AV är instantkö vilken tid på dygnet det än är och WSG/AB är aldrig mer än 3-4 minuter!

Så det blir roligare och mer spännande att PvPa för 3:dje månaden i rad bara för att man ibland möter en R14 som kan spela och ibland nån som leechat upp verkligen suger "kodo balls"? Det blir tråkigt med tiden även om det är snabba köer och mycket annat folk, tro mig. Det är inte direkt så att battlegroundens objective ändras bara för att man möter annat folk.


signatur
Gen
Medlem

WSG är fortf premade heaven imo. Men inte AB, förutom AB weekends då. Körde lite premade PvP igår, vi mötte inte en endaste premade på 14 runs.

Sen kansk det skiljer X-Realm grupper emellan?

1
Skriv svar