TBC CE går att boka

Gen
Medlem
TBC CE går att boka

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=629216

Men priset!!!! 649 kronor ??! Det är löjligt dyrt. WoW CE kostade runt 600 om jag inte minns fel. Något måste vara fel. Vad tror ni?

:evil:

Edit* Var lite för snabb där. Tydligen har CDON ingen bekräftat pris (som alla andra siter) och har då bestämt sig för ett pristak för att kunna ta emot beställningar. Sedan kommer priset att justeras (ned) när leverantören bestämt sig.

Inaktiv

Jag hoppas verkligen att det priset är fel. Priset för vanliga är ju runt 300. Så det kommer alltså om detta stämmer kosta 350! för några lama grejer.

Medlem
Skrivet av Toazter:

Jag hoppas verkligen att det priset är fel. Priset för vanliga är ju runt 300. Så det kommer alltså om detta stämmer kosta 350! för några lama grejer.

Priset för vanliga är 179 kr på Webhallen, likaså på CDON.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

"Vanliga" innebär nog i detta fall "The Burning Crusade" (alltså inte collectors edition), alltså inte 179:-.

Gen
Medlem

Mellanare, jag tror Toazter menar vanliga TBC och inte själva WoW

Medlem

Skumt att ce inte går att boka tidigare bergis samma probs det var med wow ce att man inte fick tag på någon kopia så man tillslut tog vanilla versionen.. för att kunna lira nått.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Ja jag menade standard-expansionen. 300 kr på webhallen.

1
Skriv svar