Inaktiv
frostwolf rep

kan man bara köra AV för att få rep med frostwolf? eller finns de något annat sätt som är smidigare och itne tar så lång tid, för varje AV runda tar ett par timmar å ja de går ju inte så fort o komma uppåt i reppen då

Medlem

AV rep är ju den lättaste reppen att grinda av alla. Hittar man rätt får man lätt 2000 rep under en runda. Annars finns några qs i början eller att lämna in tokens eller vad de nu heter.


signatur

Videomupp

Inaktiv

du kan bara få rep i AV. sedan finns en del quests som alla ger runt 100-200 rep. finns typ 5-6 i alterac mountain, vid AV instance entrance. sedan så finns det ett par stycken i huvud basen och sedan finns det en vid varje faktions första torn. efter de så e de bara o slakta! joina alltid raid gruppen, mer rep då. försök alltid vara där det e mest dödade och mot slutat så ta dig till bossen.

Av rep borde inte ta allt för lång tid.. typ 1-2 vecka om du lirar 2-3 avs om dan. dom andra tar typ 1-2 månader

Inaktiv

tritium frostwolf är det enklaste rep farmar stället i hela azeroth det är bara att bita ihop och komma ihåg att det är den lätta delen, sen när du går på wsg/ab så inser du snabbt vilken lättnad AV är

Inaktiv

ett par timmar?????, och AV rep är som att plocka godis från ett dagis och ändå har dom gjort det dubbelt så svårt nuförtiden. säger en som hatar segt rep samlande. tips: kör mycket AoE (Area of Effect).

Inaktiv
Skrivet av Orbek:

ett par timmar?????, och AV rep är som att plocka godis från ett dagis och ändå har dom gjort det dubbelt så svårt nuförtiden. säger en som hatar segt rep samlande. tips: kör mycket AoE (Area of Effect).

problemet är att jag är warrior, har inte så många AoE samt att jag är prot speccad

Medlem

Tja, jag är en helande präst, så och jag får rep som ingenting. Så länge hela raiden dödar så får alla rep.


signatur

Videomupp

m1
Medlem

fixade exalted med frostwolf för några veckor sen, gick hur snabbt som helst. healade mest pga att jag inte orkade gå melee och dö hela tiden, så healing funkar minst lika bra, ska gå lika snabbt för alla klasser nu när man automatiskt går med i battleground-raiden också.
de flesta verkar fatta att det är snabbt spel som gäller, så det blir ofta matcher på 15-20 minuter och en 15-minuters vinst ger runt 1000 rep
synd bara att man inte får rep med fler factions än orgrimmar nu för tiden.

Gen
Medlem
Skrivet av PapaBear:

du kan bara få rep i AV. sedan finns en del quests som alla ger runt 100-200 rep. finns typ 5-6 i alterac mountain, vid AV instance entrance. sedan så finns det ett par stycken i huvud basen och sedan finns det en vid varje faktions första torn. efter de så e de bara o slakta! joina alltid raid gruppen, mer rep då. försök alltid vara där det e mest dödade och mot slutat så ta dig till bossen.

Av rep borde inte ta allt för lång tid.. typ 1-2 vecka om du lirar 2-3 avs om dan. dom andra tar typ 1-2 månader

1-2 månader? Kanske AB då, WSG känns som att det tar mycket längre tid. Typ 4 månader.

Inaktiv

Vilken battlegroup är du i då om det tar ett par timmar? En AV brukar ta max en timme på min server/grupp.

Inaktiv

dom jag kör nu får lite fortare när folk börjar rusha SP o så (är horde)
men endå så tar de lång tid som tusan, kortaste jag har vart inne på är 50 min o den längsta är 5 timmar:/

Jee
Medlem

Jag har 90% in på honored med stormpike men det kommer ta lång tid innan jag orkar bli revered. Känns som att på dem realmsen jag PvP:ar med är 80% alliance så det tar 1-2 timmar att komma in.


signatur

Eller inte?

Gen
Medlem

30 min har jag varit med om. Men det kanske går att vinna ännu fortare?

Testpilot

I vår battlegroup är det inte ovanligt med AV's som tar ca 15-30 mins , bägge teams bara rushar ...

Inaktiv

Ja det går ruskigt snabbt att få rep i AV bara man ligger i lite granna.
Jag har spelat upp till Revered nu på ca 2½dagar, fast då har jag spelat ganska många games om dagen, enbart AV faktiskt och har vunnit
relativt många också.


signatur

son of a gun

1
Skriv svar