Inaktiv
Inaktiv

Vad betyder alla dom där siffrorna som står där priset i guild stor idag? Betalar man med honor på nåt sätt eller?


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Inaktiv

Du får tokens för vunna matcher om jag förstått det rätt.


signatur

Furry Fury Warrior

Medlem

Om den sidan nu är något att lita på.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Dom kommer göra om hela honor systemet i TBC, de blir inge mer ranks etc. utan du kommer bara samla på dig honor precis som du samlar på dig guld, för att köpa nya saker.

Inaktiv

fortfarande inget +3 crit item?, konstigt.

Inaktiv

finns inte så många +2 heller.. har för mig att runt 16 crit rating kommer motsvara 1 crit

Medlem

men är inte crit rating menat så att det blir starkare crits? jag antog det annars kan dom lika bra kör med %crits... dock kan det vara så att det är starkare crits och hur ofta man crittar vilket är nice?

Medlem
Skrivet av azak:

men är inte crit rating menat så att det blir starkare crits? jag antog det annars kan dom lika bra kör med %crits... dock kan det vara så att det är starkare crits och hur ofta man crittar vilket är nice?

Crit rating = endast chans att ens spells crittar, anledningen till att dom inför critrate istället för system vi har i dag är att 1% crit är lika mycket värt på lvl 40 som på lvl 60, vilket är galet.

Medlem

Jag ser inte var det är galet nånstans. Det finns så jäkla många MMORPG där det funkar. Finns dessutom inte särskillt många items med +crit% under level 50. Om det är nåt som är galet är det magier och resistance då man inte kan skaffa res utan att gimpa alla andra stats och för att kunna döda en warrior så måste man ta 3,5k frostbolts på sig istället.


signatur
Medlem

finns ju fina addons för att snabbt switcha mellan gear

men de är väl inte så många som orkar springa runt med flera fulla uppsättningar av resistance gear i backpacket helatin


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

henko, man kan inte byta i combat så det förstör som hela grejjen :/ "ja en mage, tar på mig frost gear, oj han är fire spec.. doh" duel, där är det helt klart enklare, men det hör inte hit

Gen
Medlem

Vissa tokens verkade ju kopparbruna medans andra guldfärgade Verkar vara en stark koppling till pengar inblandat.

Medlem

Gen eller så är det Alliance och Horde tokens. Samt att olika zoner har speciella tokens för world pvp.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ganska meningslöst egentligen utan att man vet hur man får tokens. Menar 15000 tokens, får man 1000 tokens / t.ex. vunnen WSG är det ju lungt, men får man 10 token / vunnen WSG är det lagom tidskrävande...


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Gen
Medlem
Skrivet av Wardancer:

Gen eller så är det Alliance och Horde tokens. Samt att olika zoner har speciella tokens för world pvp.

Det visste jag inte. Har du någon mer info om detta?

Medlem

Vad innebär resillience rating?


signatur

I never hate in plural.

Medlem

Jag antar att resiliance är någon sorts motsånds kraft. Fråga mig inte vad det är bra till eller hur det funkar. www.dictionary.com säger

Citat:

1. the power or ability to return to the original form, position, etc., after being bent, compressed, or stretched; elasticity.
2. ability to recover readily from illness, depression, adversity, or the like; buoyancy.

Ni får ju dra era egna slutsatser om vad det kan innebära.

Saker och ting ser ju bra ut och rätt trovärdiga men man vet ju inte hur resterande prylar i expansionen kommer se ut så bäst att ta det med en nypa salt.

Det verkar vara Horde symbolen på de tre översta vendor fönstren och någon annan symbol för dom andra prylarna.

Jag hoppas på att de verkligen gör om det rätt nu. För nuvarande PVP systemet har inte varit värt tiden igentligen, om man inte satsa all sin lediga tid eller mer på att komma upp i ranker och sen när det dyker upp nya saker skulle man ta samma rank igen för att få dom nya prylarna.

Jag tog rank 9 när det bara fanns AV och WSG och jag spendera 6-7 timmar om dagen på pvp och köer till wsg kom förbi halva rank 9 men sen orka jag inte mer. Mitt mål var rank 10 men jag sluta med pvp helt istället och joina en raid guild. Få se om jag får upp lusten att pvpa sen när expansionen kommer ut.

Medlem
Skrivet av Bwerf:

Vad innebär resillience rating?

Ju högre resillience rating du har minskar du motståndarens chans att få in en Crit, samt att den minskar skadan som crits gör.

T.ex. rating 46 ger unge 1,2% mindre critchans och 2,2% mindre skada från crits (ungefär).


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv

Resillience, defense anyone?

Medlem

Def funkar inte i PvP (inga skills göra btw).


signatur
Inaktiv

huh? funkar inte def i pvp? var har du fått den informationen? skulle gärna ta del av den
för def ger mer parry/dodge, så då går man tillbaka till basic när man slåss mot en annan spelare? dvs bara sta/str för en warrior spelar roll.. låter skumt om det är så du menar?

Medlem

Def och weaponskill ger crushing resp glancing hit och det existerar så vitt jag vet inte i PvP (har inte lirat annat än 300 skills fighter på länge).


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Def och weaponskill ger crushing resp glancing hit och det existerar så vitt jag vet inte i PvP (har inte lirat annat än 300 skills fighter på länge).

def gör även -% att bli crittad och +% parry/dodge
vad väl det han menade...


signatur

shortbow.gif

Medlem

Det har jag ingen aning om då man inte kan mäta det i PvP (om det funkar eller inte dvs).


signatur
Medlem

resilience ger -critchans för motståndaren
critrating = 14critrating/1% crit på lvl60 28critrating/1%crit på lvl70

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Det har jag ingen aning om då man inte kan mäta det i PvP (om det funkar eller inte dvs).

klart att de går, men riktigt omständigt


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar